29 Ekim 2019 Salı

Sol De Janeiro Brazilian Bum Bum Set

Herkese Merhaba, 

Bugün mis kokulu bir konuğum var, ahh keşke kokusunu da ekleyebilsem bu yazıya. 


Paris seyahatimde Sephora'dan aldım bu mini seti, böylece birçok ürünü denemiş oldum.  Sette 30ml Brazilian Crush vücut  misti, 90 ml Brazilian 4Play  nemlendirici duş jeli ve 30ml Bum Bum krem var. Seti Paris Sephora'dan 22 euroya aldım. Türkiye'de Bum bum krem mevcut ama set olarak görmedim henüz.


Krem ilk olarak popo kremi olarak piyasaya sunuluyor, Bum Bum ismi de buradan geliyor sanırım:) Tüm vücut için kullanılabiliyor. Nemlendirme, sıkılaşma ve muhteşem bir koku vaat ediyor. Bence bu popülerliğin çoğunu da kokusundan alıyor. 
  

Tropik ve sıcak insanı kendisine çeken güzel bir kokusu var ürünlerin; Sol de Janerio bu kokuyu sıcak ve baharatlı olarak tanımlamış, temel içeriklerde ise tuzlu karamel, fıstık ve vanilya olduğu belirtilmiş. Krem tüm cilt tiplerine uygun ve hızlı emilmeyi; ciltte pürüzsüzleşme, sıkılaşma, nemlendirme ve kalıcı muhteşem koku vaat ediyor. Cilt kuruluğu, donukluk, eşit olmayan doku ve elastikiyet kaybını hedefliyor. Kremin içinde besleyici cupuaçu yağı, antioksidan etkiye sahip acai ve bakım yapan hindistan cevizi bulunuyor.


Gelelim benim deneyimlerime, kremin kokusu muhteşem ve kalıcı. Normalde şekerli kokulardan hoşlanmam ama bunun kokusuna bayıldım. Krem cilt tarafından hızlı emiliyor, cildi pürüzsüzleştirip ışıltı veriyor, nemi cilde hapsediyor. 



Duş jeli yine aynı kokuya sahip, güzel köpürüyor, cildi nemlendirerek arındırıyor. Parfümlü vücut spreyi ise bu muhteşem kokuyu gün boyu yanımda hissetmek istediğimde hep benimle. Vücut misti olmasına rağmen kalıcılığı da fena sayılmaz.


 Genel olarak,  ürünlerin kokusunu ve Bum Bum kremin performansını çok sevdim. Belki tekrar böyle mini bir set ya da sadece Bum Bum kremi alabilirim. Tek sevmediğim yanı fiyatı, oldukça yüksek. 



Sephora'ya yolunuz düşerse mutlaka kremin testerina ve kokusuna bir bakın derim.


Sevgiler,
Damla❤

2 yorum:

  1. krem çok ilgimi çekiyor ama fiyatı lüzumsuz şekilde pahalı burada o nedenle almıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu müthiş ama fiyatına değer mi tartışılır:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...