7 Ekim 2019 Pazartesi

1 Ekim Bim Market Aktüel Ürünlerinden Seçtiklerim

Herkese Merhaba,


Bim marketlerin aktüel ürünlerine zaman zaman göz gezdiriyorum; bazen güzel markalar getiriyorlar. 1 Ekim'de de ilk dikkatimi çeken Pomellos kolonyalar oldu. Hem minimal cam şişeleri çok şık, hem de kokuları parfüm gibi misss. 


3 çeşidi gelmişti Bim markete; Frozen North Water, Keukenhof Bahçeleri & Pembe Orkide ve Jamaika Gülü & Beyaz Frangipani olmak üzere. Kolonyalardan; Frozen North Water, fresh erkek traş kolonyası gibi kokuyor ki eşim için aldım. Keukenhof Bahçeleri & Pembe Orkide, adeta lüks bir parfüm gibi çiçeksi bir kokuya sahip, adı gibi bir çiçek bahçesi; Jamaika Gülü & Beyaz Frangipani ise daha şekerli bir çiçek kokusuna sahip.


İki çiçek kokusunu da severek kullanıyorum ama; Keukenhof Bahçeleri & Pembe Orkideli favorim. Özellikle yazın parfümün ağır geldiği dönemlerde böyle parfümlü kolonyalar kullanmayı seviyorum. Denemelisiniz:)

Bir de deniz kabuklu ürünlerden, bu şık mini aynayı aldım. Renk geçişleri çok güzel görünüyor. 

Kolonyalar 15.90, deniz kabuklu ayna ise 9.90'dı.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiler,
Damla❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...