1 Kasım 2019 Cuma

Wet'n Wild Coloricon Bronzer E742B Sunset Striptease

Herkese Merhaba,


Wet'n wild bronz pudraları seviyorum, daha önce markanın dragon görselli olan "You're Dragon Me Down" bronz pudrasını ve megaglo ikili kontür pudrasını kullandım. Bu kez coloricon serisinden E742B Sunset Striptease rengini seçtim.


 Bronz pudranın içinde metalik minik altın ışıltılar var, rengi oldukça açık. Açık tenliler ve benim gibi buğday tenliler için ışıltılı bronzer olarak kullanılabilir, daha koyu tenliler için altın tonlu bir aydınlatıcı olarak kullanılabilir.


Pudranın yapısı yumuşak ve ince kat kat uygulanabiliyor, yüzde dağılımı başarılı.
Yapısını da ışıltısını da çok sevdim. Yüze rengiyle bir sıcaklık ve ışıltısıyla bir aydınlık veriyor.


Siz de bronz pudra seviyor ve kullanıyorsanız; hem fiyat olarak uygun, hem de ışıltısı duruşu güzel bu bronz pudraya bakabilirsiniz.


Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...