8 Ekim 2019 Salı

Efsane Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Herkese Merhaba,

4-5 Ekim'de Efsane Gratis indirimleri vardı, mağazadaki her şey ama her şey %50 indirimliydi. Gratis'in yılda bir kere yaptığı bu indirimi kaçıramazdım. Bakalım neler almışım:) 


Rebul Bouquet Kolonya 15.95

Bir sonraki indirimde sizlere de fikir olması açısından fiyatlarıyla birlikte paylaşıyorum.


Golden Rose Nude rujlar 13.95 - Golden Rose Gloss 13.95 - Golden Rose Pudra 24.95 - Wet'n Wild Bronzer 16.45


Golden Rose Nude Look serisini oldukça merak ediyordum; 1,2,3 numaralı rujlarını ve 2 numaralı dudak parlatıcısını seçtim. Pudrası ise matlaştırmayan ışıltılı pudralardan; Flormar baked 20 ve Famasi porselen pudraya benzettim duruşunu. Wet'n Wild bronz pudralardan ise ışıltılı "Sunset Striptease" rengini seçtim.

Rebul Bouquet kolonyadan bir tane bitirdim,bu ikinci olacak. Müthiş bir çiçek kokusu denemelisiniz.

Wet'n Wild Coconut Sprey 19.9 - Maybelline Stay Ink ruj 22.45 - Garnier Maske 7.45


Wet'n Wild Prep&Prime spreylerden gül kokulusunu denedim sevdim; bir de hindistan cevizlisini denemek istedim. Makyajdan önce ve sonra severek kullanıyorum bu tarz spreyleri.

Maybelline Stay ink rujların likit versiyonlarını severek kullanıyorum, hatta bloguma da yazmıştım kalıcılıklarını tık tık...
Yeni çıkan bu stick versiyonlarını da merak ediyordum, okuduğuma göre yine çok kalıcılarmış. İlk seçtiğim renk 15 numaralı gül kurusu oldu. 

Garnier kağıt maskelerden ise denemediğim bu pembelisi kalmıştı sanıyorum. 


Arm&Harmer Diş Macunu set 17.45 - Cettua Burun Bantları 5.45 ve 5.95 - Lionesse Always Shine kit 14.95 - Rocs Diş Fırçaları 13.95 - Eklips Saç Tokaları 3.95 


Arm&Harmer diş macunlarının verdiği beyazlık muhteşem, birçok marka denedim, en sevdiğim seri bu. Özellikle benim gibi yoğun çay ve kahve tüketiyorsanız, denemelisiniz.

Cettua burun bantlarını ise ilk kez deneyeceğim, fiyatı uygun olduğu için aldım. Lionesse set ise çok şirin göründü gözüme; içerisinde cımbız, tırnak makası ve tırnak törpüsü var.

Rocs diş fırçalarından daha önce kullanmıştım, açılı eğik kıllara sahip fırçası güzel temizlik sağlıyor.

Eklips saç tokaları ise favorilerimden, özellikle büyük mandallıyı her indirimde stokluyorum.


Morfose Saç Spreyi 7.95 - Nivea Deo 10.25 - Rexona Deo 11.45 - Wilkinson 9.95


Morfose saç spreyi ve Nivea men deolar ise eşimin favorisi. 

Benri Bebek Temizleme Pamuğu 5.65 - Benri Aseton 6.45 - Palmolive Japanese Garden 7.45


Benri bebek temizleme pamuğu makyajı çok güzel temizliyor, kocaman oluşu tek pamukla tüm yüzümü temizlememi sağlıyor. Benri pompalı aseton ise oldukça bereketli her indirimde alıyorum, şişesi de pratik kullanım sağlıyor. Palmolive duş jelini ise limited olması sebebiyle meraktan aldım.


Benri Kulak Temizleme Pamuğu 2.45 - Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu 14.95 - Oral B Diş Fırçası 21.45 - Orkid Platinum 13.45


Garnier mavi kantaronlu yine merak ettiklerimden biriydi. Çift fazlı sarı renklisini ve pembe kapaklı klasik versiyonunu severek kullanıyorum, bakalım mavilisi nasılmış:) 

Stopever Lady Comfort ısı bandı 3.45

Son olarak Stopever ısı bantları da ay dönümlerindeki ağrılarımda büyük yardımcım. Her paketten 2 adet çıkıyor, verdiği ısı ile gerçekten rahatlama sağlıyor.

Bir indirim alışverişinin daha sonuna geldik, umarım faydalı olmuştur.

Sevgiler,
Damla❤


2 yorum:

  1. baya bir stok yapmışsın.. ww spreyi ben bulamadım bulsam alacaktım kesinlikle..

    YanıtlaSil
  2. İndirimlere dayanamıyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...