29 Ocak 2018 Pazartesi

Wet'n Wild Golden Glimmer Set - Yılbaşı Özel Koleksiyonu

Herkese Merhaba,


Gratis'lere gelen yılbaşı setlerini görünce kendimi kaybetmiş olabilirim. En beğendiğim set ise kesinlikle bu oldu, altın rengi bir aydınlatıcı, 2 adet fırça ve 4 pigmentten oluşan bu seti haydi inceleyelim.


*Wet'n Wild Megaglo Highlighting Gold Bar - E34855 Holly Gold Headed 6.2g:

Wet'n Wild'in limitli koleksiyon aydınlatıcısı altın külçesi şeklinde dizayn edilmiş, alt kısmından bir de aynası çıkıyor. Tam çantaya atmalık bir ambalaj olmuş bu. 


Altın rengi ışıltılı aydınlatıcının köşesine pembe altın bir de yıldız yer alıyor. Ürünü hem içinden çıkan yelpaze fırça ile hem de kendi aydınlatıcı fırçamla uyguladım. 


Metalik yansımalarını çok sevdim. İyi ki almışım dediklerimden.


*Wet'n Wild Coloricon Loose Pigmentler 2g:

Pigmentler setin adındaki "golden glimmer" ismini bol bol yansıtan renklerde seçilmiş. Ürünlerin siyah çevirmeli kapaklarını açtığınızda, tuzluk gibi 4 delikli kapaklı bir ambalaj daha karşılıyor sizi, bu da uygulayacağınız kadar dökerek rahat uygulama imkanı sağlıyor. 


Pigmentlerin ışıltılarını ve renklerini çok sevdim. Özellikle altın bronz "Ride On My Copper" rengi ve pembe altın "Heart of Rose Gold" renkleri favorim.


"Kung Fu Lightning" rengini göz pınarlarımı aydınlatmada kullanmayı sevdim. "Dom & Cherry On Top" rengi ise mat kahve farlarla güzel kombinleniyor. 


Pigmentler 2 gramlık ambalajlarda, uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum. Pigmentleri setin içinden çıkan far fırçası ile tampon hareketlerle göz kapaklarıma hem tek başlarına hem de altına Wet'n Wild'in far bazını uygulayarak denedim. Far bazı ile pigmentler; daha kolay sabitleniyor ve tutunuyor, kalıcılığı artıyor. Altına baz uygulamadığımda gün içinde renginde azalma ve uçma olabiliyor. 


Setin içinden çıkan uç kısmı pembe, geri kalanı bembeyaz 2 fırçayı da kullanışlı buldum. Far fırçası pigmentleri güzel tutuyor ve göz kapağına aktarıyor; yelpaze fırça ise aydınlatıcıyı doğal uyguluyor.


Genel olarak ışıltı ve aydınlatıcı seven biri olarak indirimde 41 liraya inen bu sete tek kelimeyle bayıldığımı söyleyebilirim. 


Sevgiler, 
Damla❤





1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...