10 Şubat 2016 Çarşamba

Flormar'dan favori pembelerim

Merhabalar,

Geçenlerde instagram hesabımdan paylaştığım bu 4'lü çok beğenildi ve renk swatchları istendi. Hem biraz bu pembeler hakkında konuşalım hem de renkleri paylaşayım istedim. Haydi başlayalım;


1-Flormar Deluxe Cashmere Lipstick DC34 Think Pink:

Sıcak alt tonlu somon pembe olarak tanımlayabilirim bu rengi. Bu serinin ambalajları gold ve ince formda olması benim en çok sevdiğim özelliklerinden biri. Rujda ince form seviyorum sanırım:) Mat yapıda ve adındaki o kaşmir dokuyu hissediyorsunuz.Gördüğünüz rengi aktaran oldukça yoğun pigmentli bir yapıya sahip.

2-Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC31 Pink Matinee:

DC34'ün aksine daha yoğun bir pembeliğe sahip olan bu renk soğuk alt tonlu bir pembe. Barbie pembesi olarak tanımlayabilirim. Mavi göz kalemi ile kombinasyonunu çok beğeniyorum. Yine aynı dokuda mat, kadifemsi, kremsi ve yoğun pigmentli bir yapısı var.




*Deluxe Cashmere serisindeki rujların; renk, ambalaj ve yapılarını ne kadar sevdiysem. Dudak kusurlarını çok belli etmesini de o kadar sevmedim. Ancak renkler şahane olduğu için, yine Flormar'dan dudak bazı ile bu rujları uygulayarak ve dudaklarımı iyi nemlendirerek sorunun üstesinden gelmeyi başardım.

Aslında bu sorunu klasik mat ruj ikilemi olarak tanımlıyorum ben. Rujlarda daha çok nemlendirme özelliği olunca dudak kusurları belli olmuyor, kurutmuyor evet ama; bu da rujun parlak ya da yarı mat olmasına neden oluyor. Rujum mat olsun istiyorum ama dudaklarımı da kurutmasın istiyorum deyip Beyaz Show' dan psikopat karakterine bağlamayalım en iyisi :) Mat ruj kullanımı öncesinde iyi nemlendirme şart.



3-Flormar Delicious Lipstick Stylo DS03 Doll Photomontage: 

İddialı renklerden oluşan Flormar Delicious serisi ile aslında Flormar'ın Pin Up koleksiyonuyla tanıştık. Koleksiyon çok beğenilmiş olacak ki yeni renkler eklenerek kalıcı hale geldi. Seride siyah, sarı gibi alışılmadık ruj renkleri de var. DS03 ise iddialı renklerden biri flash bir fuşya. Yoğun pigmentli, renk aktarımı çok başarılı ve deluxe cashmere serisine göre daha kremsi. Soğuk alt tonlu dikkat çekici bu fuşya ruju özel günlerde kullanmayı çok seviyorum.


4-Flormar Delicious Lipstick Stylo DS01 Minimapinks:

Serideki en açık pembe sanıyorum. Oldukça soft bir pembe mat yapıda. Beyaz tenlilere önerebileceğim bir ton. Seri tıpkı Deluxe cashmere serisindeki gibi ince yapılı ambalajlara sahip; ancak gold yerine pembe gümüş kullanılmış. Flormar Delicious serisinin genel özelliklerine de değinmek gerekirse; Spf15 içeriyor, kakao, shea yağı ve E vitamini ile desteklenmiş. DS serisinde bazı rujlar mat bazıları ise sedefli yapıda. Bendeki açık pembe ve fuşya da mat yapıda olanlardan. Nemlendirme özelliği orta, güneş koruma faktörü içermesi ise benim için bir artı.


*Genel bir değerlendirme yaparsak Deluxe Cashmere serisinin renklerini, Delicious serisinin ise yapılarını daha çok beğendim.

*Fiyat performans açısından iyiler, renk skalaları geniş; ama mat ruj konusunda "en iyi" de değiller. 


Sevgiler,

Damla❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...