30 Kasım 2017 Perşembe

Kışa Merhaba Etkinliğimiz

Herkese Merhaba,

İnstagram hesabımdan (@modamla) beni takip eden takipçilerimin bildiği üzere geçtiğimiz haftalarda keyifli bir blogger etkinliğine katıldım. 



Sevgili Ebru (@locosmetico) ve Füsun'un (@makeupbyfun) güzel daveti ile Suadiye Taş Masa'da birçok blogger arkadaşımla bir araya geldik.


Çok keyifli bol sohbetli bir gündü. Öncelikle mekandan bahsetmek istiyorum. Bağdat Caddesi'nde şık bir cafe&restaurant. Dünya mutfağından yiyeceklerin ve aynı zamanda butik şarapların da tadına bakabileceğiniz bir yer Taş Masa.


Yakın zamanda canlı Latin ve Jazz müziklerin de bu keyfe eşlik edeceğinden bahsetti mekanın sahibi Cem Zenun Öcal. Kendisi de gastronomi mezunu ve iki şubeleri bulunuyor. Üsküdar ve Suadiye'de. Taş Masa'da, kahvaltı çok çeşitli ve özenliydi. Sunumlarıyla bile göz doldurdu diyebilirim.




Eşimle sık gittiğimiz Bağdat Caddesi'nde hem pazar kahvaltılarımız için, hem de şarap içip canlı Latin müzik dinleyeceğimiz keyifli bir mekan keşfetmiş olduğum için mutluyum.


Mekan sponsorumuz Taş Masa'nın yanı sıra birçok firma sponsorumuzda etkinliğimize ürünleriyle renk kattı. Onlara da farklı bir blog yazımda uzun uzun yer vereceğim.


Sevgiler,
Damla❤

3 yorum:

  1. çok keyifli bir gün olmuştu tanıştığımıza çok sevindim sevgiler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol kozmetik sohbeti yaptık, ben de çok keyif aldım, en kısa zamanda tekrarlarız inş💕❤️

      Sil
  2. Çok güzel bir gün oldu. İyi ki geldin cnm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...