7 Ocak 2018 Pazar

Mini Avon Alışverişim ve Renkleri

Herkese Merhaba,


Uzun zamandır jel parlaklığı vaat eden Avon ojeleri denemek istiyordum. Geçtiğimiz ay 3 adet ojenin 11.90 olduğunu görünce denemek için 3 renk seçtim. Bunlar; Rain Washed, Berry Nutty ve Mauvelous oldu. 



Ojelerin yapıları güzel, fırçası geniş, 2 katta istediğim opak görüntüyü elde ettim. Daha parlak bir bitiş istediğim için üzerine parlaklaştırıcı bir top coat da uyguladım. Genel olarak memnun kaldım, ama üstün bir parlaklık göremedim.


Avon kaş kalemlerini ise daha önce denemiş ve sevmiştim, 10 liraya indiğini görünce 2 tane de kaş kalemi aldım. En açık rengi kullanıyorum ben, Blonde... Kaşların saç renginden bir ton açık olması bence daha doğal duruyor. 



Asansörlü kaş kalemi pratik uygulama sağlıyor, kalem çok yumuşak; tek eksi yanı çabuk bitiyor olması. Çok yumuşak olduğu için sanıyorum bu dezavantaj.


Umarım seçtiğim renkleri beğenmişsinizdir:)


Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...