21 Kasım 2017 Salı

Farmasi Exotic Kayısılı Peeling ve Farmasi Sea Therapy El Kremi

Merhabalar,

Yoğun iş tempoma adapte olmaya çalışırken blogumu ve sizleri de unutmuyorum tabi. Farmasi' den iki güzel ürün daha keşfedip öyle geldim.



Bunlardan ilki Yves Rocher'in meşhur kayısılı peelingini tahtından edebilecek yerli ürünümüz Farmasi kayısılı peeling; diğeri ise soğuk kış günlerde kuruyan ellerimize iyi gelecek hızlı emilen fresh kokulu bir el kremi.




Farmasi Exotic Face Scrub Kayısılı Peeling;

E vitamini ve gliserin içeren kayısılı peelingin yapısı, krem içerisindeki minik kayısı çekirdeği parçacıklarından oluşuyor. Nemli yüz ve boyun bölgesinde parmak uçları ile dairesel hareketlerle bu parçacıklı ürünün uygulanması tavsiye ediliyor. Böylece ölü deri ciltten arınmış oluyor.


 Kremsi yapısı cildi nemlendirirken, içerisindeki tanecikleri cildinizdeki ölü deriden kurtulmanızı sağlıyor. Gerçek kayısı çekirdekleri içermesi bana meşhur Yves rocher marka kayısılı peelingi anımsattı.


 Haftada bir severek kullanıyorum. Özellikle burun bölgesindeki derin siyah noktaların çıkmasına yardımcı oluyor, parmak uçlarımla dairesel hareketlerle uyguladığımda pütürlü yüzey yok oluyor.

Farmasi Sea Therapy Yosun&Aloe Veralı El Kremi;

Yumuşak hafif dokulu krem, soğuktan kuruyan ellerim tarafından hızlı emiliyor. El kremlerinde en çok hızlı emilmesine ve yağlı his bırakmamasına dikkat ediyorum. Bu el kremi sevdiğim türden yağlı his bırakmadan güzel nemlendiriyor. 


Paraben içermiyor. Mineral içeriği, yosun ve aloe vera ile elleri besleyip yumuşatıyor. Kokusu çok fresh, günlük kullanıma uygun. Çok sevdim. Hafif formüllü, yağlı his bırakmayan el kremi arayışındaysanız deneyin derim.


Sevgiler,
Damla❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...