25 Kasım 2017 Cumartesi

#BİTENLER 3

Herkese Merhaba,

Yine yeniden bir sürü ürün bitirdim. Sizler için kısa kısa yorumlayacağım bitirdiklerimi.

1-Nivea Protect&Care Deodorant:

Nivea krem içeren bir deodorant, etkili ve nazik bir bakım sağlamayı, ter kokusuna karşı 48 saat koruma sağlamayı vaat ediyor. Nivea krem kokusunu, alkol içermemesini sevdim. Ter kokusuna karşı da Nivea favori markam. Ancak alüminyum içeriyor, keşke içermeseydi be Nivea. 

Henüz alüminyum içermeyen, ter kokusuna karşı da uzun süre etkili olan bir deo bulamadığım için Nivea almaya devam ediyorum. 
Etkisini sevdim, tekrar alırım; keşke Nivea içeriğindeki alüminyumu çıkarsa, o zaman daha çok alırım.


2-Rival de Loop Hydro 7'li Bakım Kapsülleri:

Tüm cilt tipleri için uygun, mavi renkte 7 kapsül içeriyor. Cildimi temizledikten sonra 1 kapsülü keserek serumu tüm cildime uyguladım. Serum, su bazlı olduğunu, nem kaybını gidermeyi,cilde esneklik kazandırmayı vaat ediyor. 

İçeriğindeki E vitamini ve Gingko(Mabet ağacı) özleri ile cildi korumayı, zeytinden elde edilmiş squalin ile yağ dengesini korumayı vaat ediyor. Kırmızı kapsüllere göre bu mavileri daha çok sevdim, verdiği yağlı his daha az, cilt tarafından emilim daha hızlıydı. 

Kullandığım süre boyunca olumsuz bir etkisi olmadı, ama gözle görülür bir etkisi de olmadı. Belki ürünü daha çok kullanmak gerekiyordur, bir paket ürünle cildime ne olumlu ne olumsuz etkisi oldu. Tekrar alıp almamak da kararsızım.


3-Rival de Loop Regeneration Göz Kapsülü 7ml Nemlendirici:

Omega 3 içeren kırmızı kapsüller bunlar da. Her kullanımda kapsüllerden birini kesip göz çevreme uyguladım. İçeriğindeki yosun ekstresi ile nem sağlamayı, A ve E vitamini ile kırışıklıkları azaltmayı ve cildi yenilemeyi vaat ediyor. 

7 günlük kürü çok düzenli kullandığım söylenemez; ancak yapısını çok yağlı buldum. Tek kapsül göz çevresine fazla geliyor, annemle birlikte kullandık. Çok üstün bir etki gözlemleyemedim, ancak olumsuz bir etkisi de olmadı.

 Bence kuru göz altlarına sahip kişiler sevebilir. Beklentilerime ve cilt tipime uygun olmadığını düşünüyorum. tekrar satın alamam. Rossman'dan 10 lira civarına satın almıştım.


4-Essence Paper Print Manikür:

İçerisinden rengarenk baskılı kağıtlar çıkıyor, şeffaf ojesi ile birlikte bu desenleri tırnaklara aktarmayı vaat ediyor. Hem ojesini hem kağıdını satın almıştım. Leopar ve hayvan desenleri ilgimi çekti. Önce özel şeffaf cilasını uyguluyorsunuz tırnağa ve baskı kağıdına, sonra gazete kağıdı formundaki bu kağıttaki deseni tırnağa yapıştırıp üzerine pamuk ile baskı uygulayarak bekliyoruz. 

Seçtiğiniz şekillerin tırnağa transfer olması gerekiyor ama olmuyor. Çok başarısız bir ürün. Kullanamadığım için çöpe gidiyor.

5-Max Factor Smokey Eye Effect Göz Farı:

İki ayrı ucu ve iki ayrı rengi barındıran krem farlar. Siyah ve sedefli beyaz rengini almıştım. Siyah rengi hem göz kapağımdan hem göz içerisine uyguladığımda aktığı için kullanamadım. Uzun süredir benimle, kullanım ömrünü doldurduğu için bitenler kategorisinde yorumlayıp atacağım. Tekrar satın almam.


6- Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:

Daha önce de çok sevdiğimi bittikçe aldığımı söylemiştim. Bu pembe kapaklısı ve sarı renkte olan Garnier makyaj temizleme sularını seviyorum. Bittikçe alıyorum, bol bol bitenlerde görürsünüz.

7-Mac Waterweight Fondöten NC20:

Retro Mat ruj alışverişimde hediye edilmişti. 3 kullanımlık ürün çıktı bu minik kutudan. NC20 rengi bana tam uydu. Yapısı su gibi, hafif ve orta kapatıcı. Dedikleri kadar varmış Mac Face&Body'nin daha kapatıcı hali; yapısını, ışıltılı duruşunu, hafifliğini çok sevdim. En kısa zamanda tam boyunu alacağım.

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...