27 Kasım 2017 Pazartesi

San Flippo - Kuyruk Damgalı Eyeliner

Herkese Merhaba,

Geçenlerde Gratis'ten güzel bir paket aldım. Teşekkürler Gratis.💜 Eyelinersız sokağa çıkmayan biri olarak en çok beni mutlu etti bence bu eyeliner.


Tombik kalem formdaki eyelinerın iki uçu var; biri sivri keçeli uç, diğeri ise kuyruk şeklinde damgalı. İnce keçeli ucu oldukça esnek, ince ve kalın çizgiler çizebiliyorken; kuyruk şeklindeki damgalı ucuyla da kolayca bir kuyruk yapabiliyorsunuz göz kapağınıza.


Genelde sabah saat 7 de makyaj yaparım ve eyelinersız kendimi pek mutlu hissetmem, itiraf etmek gerekirse bazen eşit kuyruk yapabilmek beni zorluyor. Senelerdir eyeliner çektiğim için elim alışkın olsa da bazen "kötü eyeliner günümde" olabiliyorum, ucunu eşitlemekte, birbirine benzetmekte zorlanabiliyorum. Eşime her sabah bak bakalım eşit mi sorusunu yönelterek adamcağızı da bunaltıyor olabilirim:) Neyse ki şikayetçi değil.


Genel olarak ürünün performansına bakarsak; tek katta simsiyah rengini verdi, hızlı kurudu, gün boyu akma bulaşma yapmadı. Normalde far üzerine bu tarz kalem linerlar silik renk verir, far üzerinde de başarılı buldum. Kuyruk damgası pratik olmuş, göz kapağıma kondurup eyeliner çizgisi ile birleştiriyorum, ta daaaa eyelinerım hazır. 


Ancak kuyruk damgası kalın olduğu için ince eyeliner çekmek pek mümkün olmuyor, farklı uçlu çeşitleri varsa tercih edilebilir. Bazen kuyruk damgayı tam denk getirmek zor olabiliyor. Onun dışında sevdim eğer hızlı bitmezse bu simsiyah etkisi, kısa ömürlü olup kurumazsa bittikçe alırım.


Peki kim sever? Eyeliner çekmekte zorlananlar için çok pratik bir ürün, bu pratikliği seveceklerdir. Ancak kalın eyeliner sevmeyenler, daha ince doğal formlardan hoşlananlar ürünün ince kuyruk damgalı çeşidi varsa ona baksınlar derim. Ürünü Gratis'lerde bulabilirsiniz.


Sevgiler,
Damla❤

Snapchat: modamla.blog
İnstagram: @modamla

4 yorum:

  1. bana büyük kolaylık liner çekip kuyruk yapamadığım için ama çekebilenlere çok rahat gelmemiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce kuyruk damgalısı varsa hemen alıcam, çok rahatlık gerçekten👍🏻

      Sil
  2. merak ettiğim bir ürün son zamanlarda revaçta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, eyelinerın bile hazır kuyruklusu çıktı, daha neler olacak bakalım🙈

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...