31 Ocak 2021 Pazar

Wet'n Wild Cyrstal Cavern Eyeshadow Trio Far Paleti - Rose Quartz

 Herkese Merhaba,

Wet'n Wild, uygun fiyatlı yüksek performanslı ürünleriyle sevdiğim markalardan biri. Özellikle farlarının kalitesiyle tam bir fiyat - performans markası.

Zaman zaman çıkardığı yeni koleksiyonları da çok yaratıcı. "Cyrstal cavern" koleksiyonunda da değerli taşlardan ilham almış ve koleksiyon kristallerin ışıltısını taşıyor.

Koleksiyonda en çok dikkatimi çeken bu üçlü farlardan oluşan üçgen paletler oldu. Her birinin ismi değerli taşlardan oluşuyor.

Benim seçimim ise "Rose Quartz" oldu. Koleksiyondaki diğer trio paletlerin isimleri ise "Clear Quartz, Jade ve Amethyst."

Rose Quartz, bence diğerlerine oranla pigmentasyonu en başarılı ve sıcak renklere sahip olmasıyla en beğendiğim palet oldu. Palet; bakır rengine yakın sıcak bir pembe, açık soğuk bir pembe ve grimsi bir lila renginden oluşuyor. 

Renkler ışıltılı kristallere yakışan şekilde hem metalik hem de simli. Renkleri koluma bazsız swatchladım, özellikle glitter baz ile çok daha yoğun renk veriyorlar. Genelde simli farların sorunu, simlerin göz kapağına aktarılıp, far renginin pek aktarılamamasıdır. Bu farlarda renk aktarımı da başarılı. 

Renkler sim içermesine rağmen metalik bir yapıya da sahip. Palet, üçgen şeklinde ve hem iç hem dış palet tasarımını beğendim. Küçük olması sebebiyle de tatil makyaj çantamda yer kaplamıyor.

Simler ise göz altına dökülme yapıyor, simler dağılabiliyor, tüm simli farlarda olduğu gibi. Bu nedenle bu simleri sabit tutacak ve renk yoğunluğuna da katkısı sağlayacak far bazı, hatta mümkünse glitter baz şart. Ben hem Wet'n wild göz farı bazı hem de Nyx Glitter baz ile denedim, sonuç muhteşem.

Rose quartz kristali, aşkı - sevgiyi simgeleyen bir taş. Renkler de o sıcaklığa ve ışıltıya sahip bence. Sıcak renklere sahip paletleri çok seviyorum:)

Bu paleti, özellikle yaz makyajlarına ve gece makyajlarına çok yakıştırdım. En yaygın kullanım şeklim; sıcak mat kahverengi bir farı göz kapağıma uygulayıp, bu ışıltılı farları parmağımla göz kapağımın tam ortasına dokundurarak makyajıma ışıltı katmak oldu.

Bunun dışında, yazın tek başına bu ışıltılı farları göz kapağıma uygulayarak bol maskara ile de tamamladım. Bu ışıltılı yaz makyajı görünümünü de sevdim. 

Genel olarak değerlendirmem gerekirse; simli farları seviyorum, siz de ışıltılı makyajları ve sıcak renkleri seviyorsanız bu farları tercih edebilirsiniz. Farları Gratis indirimde çok uyguna satın aldım.


Sevgiler,

Damla❤




instagram: @modamla

mail: modamlablog1@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...