29 Ocak 2021 Cuma

Estee Lauder X Victoria Beckham Koleksiyonundan Seçtiklerim

Herkese Merhaba,

Estee Lauder, kullanmayı sevdiğim high-end markalardan biri. Fiyat olarak yüksek olsa da şimdiye kadar denediğim ürünlerinden memnun kaldım diyebilirim. Victoria Beckham ise hayranlık duyduğum isimlerden, ikisinin bir araya geldiği bir koleksiyon benim için olmazsa, olmazdı zaten:) Limitli koleksiyonlar kalp ben.


Ürünlere Victoria'nın elinin değdiği o kadar belli ki; lüks, zarif, sade ama iddialı, genel olarak ambalajlara bayıldım. Gelelim koleksiyondan seçtiğim ürünlere;


1- Victoria Beckham x Estee Lauder 01 Java Sun Bronz Pudra 12 g:

Siyah deri kaplı ambalajı gold detaylarla tamamlanmış. Elinize aldığınız an ağırlığı, zarif ve lüks olduğunu hissettiriyor. Avuç içi büyüklüğünde deri ambalajının içinde Victoria Beckham ve Estee Lauder yazılı ayna ve yuvarlak pan içinde 12 gram VB yazılı bronz pudra karşılıyor sizi. 


01 Java Sun rengi sıcak alt tonlu, mat yapıda ipek dokulu bir bronz pudra. Rengi beyaz ve buğday tenliler için uygun. Dağılımını kabuki bronzer fırçamla başarılı buldum, kalıcılığı da çok iyi, gün boyu ben makyajımı silene kadar yüzümde kaldı. Makyaj çantanızda herkesin dikkatini çekecek kadar güzel, şık bir ürün, çok seviyorum.



2-Victoria Beckham x Estee Lauder Göz Kalemi Java/Vanille:

Özel kutusunda VB yazılı kalem açacağı ile birlikte satışa sunulan siyah altın detayı ambalajlı göz kaleminin bir ucu kahverengi diğer ucu ise ten rengi.


 Bu kalemin, siyah ve mavi rengi de var. 
Kalem çift uçlu, her iki uç da çok yumuşak, kremsi, dokunduğunda bile yoğun renk veriyor ve akmıyor.


 Ten rengini göz içine uyguluyorum, kirpik diplerine de kahverengiyi uygulayıp dağıtıyorum, gözlerim böylece daha büyük görünüyor; bazen de sadece kahverengini göz içine uygulamayı tercih ediyorum. 


3-Victoria Beckham x Estee Lauder Mat Ruj 01 Victoria:

Victoria Beckham'ın adını taşıyan ruj tam da Victoria 'nın çok tercih ettiği, onun dudaklarında görmeye çok alışık olduğumuz bir kahve nude renkte. Rujun ambalajı siyah, altın detaylı, minik boyutuna rağmen tam boy ruj içeriyor. 



Rujun gövdesinde ve ambalajının üstünde yine VB yazısı var. Özel bir kokusu yok, klasik ruj kokusuna sahip. Rengini çok sevdim, biraz grilik de içeren kahve nude; dudağı kurutmayan kremsi mat yapıda. Charlotte Tillbury'nin Victoria Beckham'dan esinlenerek çıkardığı "Very Victoria" rengine de çok benziyor bu ruj. 



4-Victoria Beckham x Estee Lauder Eye Ink Mat Eyeliner 01 Blackest:

Eyeliner gerçekten benim makyajda kendime en çok yakıştırdığım şey olabilir. Gözlerimin büyüklüğünü yumuşatıp çekik hale getiriyor ve mat eyeliner gerçekten çok şık duruyor. 



Victoria koleksiyonundaki bu eyeliner ise ince keçe uçlu, sürümü çok kolay, simsiyah ve kadife gibi mat. Çok hızlı kuruyor, gün boyu akma ve bulaşma yapmadı. Çok sevdim. Uzun zamandır bu kadar iyi bir eyeliner kullanmamıştım.




5-Victoria Beckham x Estee Lauder Eye Ink Maskara 01 Blackest:

Koleksiyonda belki de en ilgi çeken ürünlerden biri maskara oldu. Çok kısa kıl bir fırçaya sahip. Kıl fırçaları her zaman sevmişimdir. Tombik olanlar favorim olsa da, bu kısa kıllı fırça da kısa kirpikleri bile kavrayarak kirpiklerimi güzel kıvırıyor, uzatıyor ve biraz hacim katıyor. 


İlk açtığımda biraz sulu olan maskara kısa kıllı fırçasıyla tüm kirpiklerimi yapıştırmıştı, gün geçtikçe kıvam aldı ve güzelleşti. Severek kullanıyorum. Limitli koleksiyon olması üzücü:(


Victoria Beckham & Estee Lauder işbirliği ile ortaya çıkan koleksiyondan seçtiğim ürünler bunlar oldu. Genel olarak ambalaj ve performans konusunda ürünleri başarılı buldum. Limitli koleksiyon bu ürünleri Estee Lauder'in sitesinden indirimde satın aldım. 


Sonrasında Victoria Beckham kendi kozmetik markasını çıkardı "Victoria Beckham Beauty", bu ürünleri de çok merak ediyorum.
Belki bir gün VB'nin kendi markasını da deneme fırsatım olur, ne dersiniz? :)


Sevgiler,
Damla❤



İnstagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...