11 Ocak 2021 Pazartesi

Pixi Glow Mud Kit / Mini Boy Cilt Bakım Ürünleri

Herkese Merhaba,

Pixi cilt bakım ürünlerinin oldukça popüler olduğu şu günlerde Sephora Türkiye'ye gelen bu mini kiti denemek istedim. Özellikle en çok satan glow toniği çok merak ediyordum. 


Setin içeriği;
*Pixi Glow Tonik 40ml
*Pixi Glow Mud Maske 15ml
*Pixi Glow Mud Temizleyici 15ml

*Pixi Glow Tonik:
Uzun zamandır çok satanlar listesinde yer alan bu tonik; en merak ettiklerimden biriydi, tam boyunu almadan önce mini boyunu deneme fırsatım oldu. İçeriğinde %5 glikolik asit var, bu da cilde o glow yani aydınlık etkiyi veren şey. 


Ayrıca aloe vera ve ginseng de içeren cildi exfoliye eden yani cildin üst tabakasındaki ölü deriyi temizleyen bir tonik. Kokusu çok güzel, doğal ve hafif. Tonik, alkolsüz ve hipoalerjenik. Pamuğa dökerek yüzünüzü tonikle siliyorsunuz, ancak göz çevresinden uzak tutmakta fayda var.



Cildimi yüz temizleme jeli ile temizledikten sonra kalan kalıntıları Pixi glow toniği uyguladığım pamukla güzelce temizliyorum. Ne kadar temizleyici jelime güvensem de tonikli pamukta kalıntı olabiliyor. Tonik kullanmak önemli bir adım. Ürünü ve etkisini sevdim, cilde gerçekten güzel bir aydınlık veriyor, glikolik asitle cilt pütürlerini düzenli kullanımda azaltıyor. Bittikçe alırım dediğim, etkisini sevdiğim bir tonik oldu benim için. Sanıyorum tek kötü yani yüksek fiyatlı olması.


*Pixi Glow Mud Temizleyici:
Jel yapıda çamur içerikli temizleyici, az köpürüyor, glow tonik gibi %5 glikolik asit içeriyor. Yine ciltteki ölü deriyi cilten arındırıp cilde sağlıklı bir aydınlık kazandırmayı vaat ediyor. Az miktarda temizleme jelinin yüzünüze 30 saniye masaj yaparak uygulanması ve ardından bol su ile durulanması tavsiye edilmiş. Asit içeriği sebebiyle göz çevresine uygulanmaması gerekiyor. 


Temizleme jeli aynı zamanda AHA (alpha hydroxy asit) da içeriyor, cilt temizliğinde yaygın kullanılan bu asit cildi güneşe hassas hale getirdiği için, bu temizleme jelinin  kullanımı sonrası güneş koruma kremi mutlaka kullanılmalı. Yoksa ciltte güneş lekeleri oluşabilir. Bu temizleme jelinin kullanımı kış aylarında çok daha uygun olacaktır diye düşünüyorum hatta mevsim kış da olsa güneş kremi ihmal edilmeden kullanılmalı. Ürün yazın hem bunu kullanayım, hem bronzlaşayım mantığına pek uygun değil. 

Cilde uygulandığında hafif bir ısı hissediyorsunuz. Su ile arındırıldıktan sonra bir ferahlık bırakıyor ciltte ve güzel temizliyor.


*Pixi Glow Mud Maske:
15 dakikada cilt gözeneklerinizi temizlemeyi, aydınlık görünüm vermeyi vaat eden çamur maskesi. Aloe vera, ginseng ve zengin mineralli çamur içeriyor. Derin gözenek temizliği ve cilde enerji vermeyi vaat ediyor. Akşamları uygulanması tavsiye edilmiş. 


Maskeyi ince bir tabaka halinde temizlenmiş cildime (göz çevrem hariç) parmaklarımla uyguladım, çok kolay dağılan ince bir dokusu var. 15 dakika boyunca kurumaya bırakıyorsunuz.

Maske ciltte ısınıyor, kurudukça gerginlik hissediliyor. Kuruyan maske gözeneklerin yoğun olduğu burun çevresinde belirgin bir görünüm alıyor. 15 dakikanın sonunda kuruyan maskeyi bol su ile duruladım. Yumuşacık, aydınlık ve nefes alan bir cilt bırakıyor geriye. 
Sanıyorum maske verdiği ısının etkisi ile gözenekleri açıyor ve bu sayede iyi temizliyor. Maskenin hissini kısaca yüzde sauna etkisi olarak tanımlayabilirim. Uygulama sonrası cildimde hafif kızarıklık oldu, birkaç dakika sonra geçti. 


Gerçekten etkili, tüm vaatlerini yerine getiren bir maske. Burun çevremdeki pürüzleri giderdi; siyah noktaların bazılarını temizledi, bazılarının siyah görünümünü azalttı. Etkisini sevdim. 

Genel olarak Pixi glow kit cilt bakım ürünlerinin; performansını beğendim, başarılı ürünler. Özellikle Pixi glow toniği bittikçe almayı düşünüyorum. Ancak fiyat performans olarak değerlendirdiğimde; daha uygun fiyata muadiller de bulunabilir. 

Sevgiler,
Damla❤







İnstagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...