22 Ekim 2018 Pazartesi

Cosmetica İndirim Alışverişim

Herkese Merhaba,

İnstagram'da beni takip edenler sık sık indirim haberleri paylaştığımı bilir. Cosmetica sitesi de her çarşamba dip fiyatlarla indirim yapıyor. Mutlaka bakmaya çalışıyorum. Gerçekten güzel indirimler yakalıyorum burada. Tek kötü yanı her zaman kargo bedava olmuyor, 60 lira üstüne ya da bunun gibi bir alt limit belirliyorlar kargo bedava seçeneği için. Bir de bu çok indirimli %70 ve %80 indirimli ürünlerden sadece birer tane alabiliyorsunuz. Sanırım kampanyadan herkesin faydalanmasını istemişler. 
 Gelelim neler aldığıma;


Sebamed'ten ıslak mendil aldım, evde çok lazım oluyor, Sebamed güvendiğim bir marka. Fiyatı 2.95'ti. Bebak acı badem sütü ise merak ettiklerimdendi 6,5 liraya aldım. Nivea detox maskesini denemeyen bir ben kalmıştım sanıyorum, kil maskelerini seviyorum genelde, bu maske ile de iyi anlaşacağımı düşünüyorum. Bunu da 7,40'a aldım. Uni baby bebek şampuanı ile makyaj fırçalarımı ve süngerlerimi yıkıyorum, evdeki bitmek üzereyken güzel bir indirim yakaladım. 750ml'lik büyük pompalı bu şampuanı da 6.70'e aldım.


Loreal micellar sular en sevdiklerimden, makyajı çok güzel çıkarıyor ve fiyatı uygun. Bu da Loreal'in çift fazlı makyaj temizleme suyuymuş ilk kez deneyeceğim bu versiyonu 10.40'a aldım. Fa'nın limitli koleksiyon deodorantlarından birkaçını denemiştim bu da flamingolu olanı, sadece 3.70'ti. Wella New Wave ultra güçlü saç spreyini eşim için aldım, 6.20'idi fiyatı.


Son olarak Note bronz pudra aldım, 020 numarası, orta tonlu ışıltılı bir bronzer bu. Yumuşak dokulu ve doğal duruyor. Fiyatı 16,90'dı.


Genel olarak memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Daha önce 7-8 kere alışveriş yaptım buradan, memnun kaldım. Hızlı gönderim yapıyorlar maksimum 3 günde elimde oluyor ürünler, kutulu ve iyi sarılmış bir şekilde. Umarım sizler için de yararlı bir yazı olmuştur.


Sevgiler,
Damla❤

Instagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com

5 yorum:

  1. çok uygun fiyatlara almışsın hepsini canım güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  2. selammm,
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yeni keşif ettim.Bilgi dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.(tariflimutfak/sibelinyemekleri)Bana da beklerim.Basarilar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...