12 Ağustos 2019 Pazartesi

Maybelline New York Super Stay Matte Ink Likit Ruj

Herkese Merhaba,

Bugün kalıcı mı kalıcı bir seriden bahsedeceğim, Maybelline'in likit mat rujlarından önce 65 numaralı güzel bir nude rengi olan "seductress" ile tanıştım. Sevgili arkadaşım Deniz'in önerisi ile denemeye başladım ve kalıcılığına bayıldım. Sonrasında koleksiyonuma yeni renkleri ekledim.


Maybelline Super Stay Matte Ink rujların aplikatörü sivri formda bu da uygulamayı kolaylaştırıyor, ortasının delik olması ise ürünün eşit dağılımını sağlıyor. Rujlar oldukça yoğun renklere sahip, tek seferde dudakları kaplıyor opak bir görünüm sağlıyor, birkaç dakika içinde kuruyarak tamamen matlaşıyor. Dudak çizgilerini biraz belli ediyor, diğer mat rujlar kadar bir kuruluk hissi oluşuyor. Daha çok kurutan, dudakta çölleşen mat rujlar denemiştim, bence Maybelline orta seviyede bu konuda. 


Sonrasında misel su ile çıkarmaya çalışsanız da renk transfer olmuyor, tüm gün bir şeyler yiyip içsem dahi çok çok az dudak ortasından çıkıyor. Rujumu tazelemeyi sevmem, bir kez süreyim tüm gün dudaklarımda kalsın derseniz bu rujlar tam size göre. Sadece yağ içerikli, çift fazlı makyaj temizleyicilerle çıkıyor. Rujlar tatlı bir vanilya kokusuna sahip.

Misel su ile tüm yüzümü silip, yüz yıkama jeli ile de yıkadığım çok uykulu bir günümde, sabah uyandığımda dudağımdaki bu rujun olduğu gibi durduğunu gördüm. Yani yağlı bir temizleyici kullanmadığınız sürece dudaklarınızdan çıkmıyor:) Test ettim, onayladım...


Özellikle yurtdışı tatilimde hep bu rujları tercih ettim, sabah kullandığım renk akşam otele döndüğümde hala dudaklarımdaydı. Çok sevdim.

Rujlardan yüksek performans almanız için sizlere birkaç önerim olacak; ruju uyguladınız ve bol yağlı bir şeyler yediniz dudaklarınızın ortasından rujunuz hafif çıktıysa, ruju tekrar üstüne uygulamayın bu işlem rujun katmanlaşarak pul pul dökülmesine yol açıyor. Onun yerine lip balm ya da aynı tonda kremsi yapıda stick bir ruj uygulayarak rujunuzun ömrünü uzatın.

Maybelline Super Stay Matte Ink rujlar; kalın yapılı, dudakta hissiyatı çok konforlu değil; tam matlaşana kadar dudakta hafif yapış hissine sahip. Kalın yapısı nedeniyle kat kat uygulamaya uygun bir ruj değil. Ama muhteşem kalıcı, özellikle koyu renklerden bir adet alın deneyin derim. Sabah sürün sonra aynalara bakmayı unutun.


Renklerden 65 güzel bir nude özellikle buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum, 118 rengine aşığım capcanlı bir kırmızı tüm tatil boyunca yüzlerce rujum yokmuş gibi bir tek bunu sürdüm, 20 numara daha koyu bir kırmızı, 80 ise pembeliği daha ağır basan koyu bir gül kurusu.

Özetle; rujların olumlu ve olumsuz yanlarını düşündüğümde "yoğun kalıcılığı" ile gönlümü çelen bir seri bu. Yani benim için kalıcılık büyüktür diğer olumsuz yanları diyebilirim. Sizin için de böyleyse sevebilirsiniz. Super Stay Matte Ink rujlardan sevdiğiniz farklı renkleri bana önermeyi, yorum olarak yazmayı unutmayın ballı lokumlarım:) 

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...