7 Ekim 2018 Pazar

Flormar İndirim Alışverişim

Herkese Merhaba,

Flormar sık sık yeni koleksiyon çıkarıp eski koleksiyondakilere indirim uyguluyor, bana da bu kampanyalardan yararlanmak düşüyor. 
 Şunu fark ettim, Flormar'ın internet sitesindeki fiyatlarla mağazadakiler aynı değil. Mağazadan alışveriş yaptım ben, çok daha uygun sitesine göre.


Gelelim neler seçtiğime;

Flormar Smoothie rujlardan "04 Tiny Rocks" ve "05 Go Bronze" renklerini aldım. Rujların yapıları çok yumuşak, kremsi ve parlak bitişli. Çok güzel kurabiye gibi kokuyorlar. Yapılarını Mac Huggable rujlara benzettim.Tanesi sadece 10 liraydı.



Flormar Smoothie lipglosslardan "02 Sand Castle" rengini seçtim. Güzel kokulu, parlak ve mentollü bir gloss; hem rengini hem yapısını sevdim. Fiyatı 10 liraydı.



Flormar Lip Tube Creamy Matte rujlardan ise "02 Sweet Nude" rengini seçtim. Rengi nude pembe, çok severim bu tonları. Köpük yapıda, mat görünüme sahip, dudakları kurutmayan güzel bir ruj; çok kalıcı değil, bunu da 15 liraya aldım.


Son olarak 3'er liraya iki oje aldım, Full Color serisinden "FC04 Independence" ve "FC01 Belive In Yourself" renkleri. Flormar full color serisi benim en sevdiğim oje yapısı, tek katta rengini veriyor ve parlak daha ne olsun.





Yine indirimde olan holografik aydınlatıcılar vardı, mağaza fiyatları 15 lira olan; Rosy gold aydınlatıcının rengini çok sevsem de yapısı bana fazla simli geldiği için almadım. Bir de Aqua BB kremler vardı, fiyatı 10 liraydı diye hatırlıyorum. Ten ürününe ihtiyacım olmadığı için onu da tercih etmedim.


Flormar indrim alışverişim böyleydi kızlar, umarım keyifle okumuşsunuzdur. Flormar mağazalarındaki indirimli ürünlere göz atmayı ve sitesindeki fiyatlarla karşılaştırmayı unutmayın derim.

Sevgiler,
Damla❤

Instagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com

1 yorum:

  1. rujlar tam senin sevdiğin renkler Damlacım güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...