1 Ekim 2018 Pazartesi

Gratis İndirim Alışverişim

Herkese Merhaba,

Uzun bir aradan sonra blogumu özlemişim. Gratis kartımdaki puanları hazır indirim de varken kullanmak istedim. Gelelim neler aldığıma;


Wet'n wild photofocus fondötende kampanya varmış, fondöten alana serinin kapatıcısı hediyeydi. İkisini sadece fondöten parasına almış oldum. Bu fondötenin vaadi yüze blur bir efekt vererek, fotoğraflarda güzel çıkmanızı sağlamak. Bakalım gerçekten öyle mi, deneyip göreceğiz. Kapatıcısını ise zaten kullanıyorum, kalın yapıda oldukça kapatıcı, pembeye yakın rengi ile hem renk düzenleyip hem güzel kapatan bir ürün. Bu kampanya ile kapatıcımı da yedeklemiş oldum. İkisi birlikte 37 liraya geldi.


Nascita fırçalar uygun fiyatlı en sevdiklerimden kesinlikle. Nascita ombre effect serisini ise yeni gördüm, karıştırma fırçasını denemek istedim. Fırçanın kılları yumuşak; sapı ise altın renginden siyaha doğru renk geçişli, prizmatik şekiller var. Tasarımını çok beğendim. Nascita ombre effect 0238 numaralı fırçayı indirimde 15 liraya aldım.


Diğeri ise Nascita'nın Gratis'e özel tasarımı ocean serisinden açılı pudra&allık fırçası 216; fırça uçları mavi ve yumuşacık; sap tasarımı ise çok şık. İndirimde 19 liraya aldım.


Garnier saç boyası 7.1 küllü kumral, sürekli kullandığım saç boyam. İndirimde 6 lira civarına geldi. Genelde ya Loreal ya da Garnier saç boyası alıyorum.


Wet'n Wild'in limitli koleksiyonundan mini far paleti "Stop Ruffing My Feathers". Renklere bayıldım özellikle şu sol alttaki bakır renge. Wet'n Wild uygun fiyatlı en sevdiğim markalardan biri. Özellikle far paletlerine bayılıyorum.



Bir de The balm'ın dudak dolgunlaştırmayı vaat eden yeni lipglosslarından "Dramatize" rengini aldım, çok sevdim. 


Son olarak alışverişim sırasında kasa arkasından seyahat şişeleri de hediye edildi. Seyahatte pratik oluyor bunlar evde bulundurmak lazım.


Evet kızlarcığım, bir Gratis alışverişimin daha sonuna geldik, ürünleri kullandıkça bol bol deneyimlerimden de bahsederiz.

Sevgiler,
Damla❤


1 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım palete bayıldım indirimde bakacağım ona tabi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...