15 Ekim 2018 Pazartesi

Essence 'in Yeni Ürünleri

Herkese Merhaba,

Geçenlerde güzel bir paket aldım #essenceturkiye 'den. Sizler için de bol bol fotoğrafladım ürünleri. Özellikle yeni paletleri, fırçalı köpük ruju ve tekli melted chrome farı çok hoşuma gitti. Hazır raflarda da yeni yeni yer almaya başlamışken ürünler, yorumlamanın tam vakti, ne dersiniz?


*Essence Go For The Glow Aydınlatıcı Palet 02 The Warms:
Öncelikle holografik ambalajına bayıldım; sıcak 3 renkten oluşan palet, karton mıknatıslı bir ambalaja sahip. En solda altın bronz, ortada holografik yansımalı koyu bir pembe ve en sağda yine holografik yansımalı açık bir pembe var. Aydınlatıcılar toz yapıda, yumuşak dokulu; özellikle bronz rengi çok sevdim, diğer iki pembedeki mavi holografik yansımalar farklılık katmış. Hiç bu tonlarda aydınlatıcım yoktu.



Altın bronz rengi elmacık kemiklerime ve göz pınarlarıma uygulamayı; ortadaki ve sağdaki pembeleri ise allıklarıma ışıltı katmak için "blush topper" olarak uyguladım. Allıklarınızın üzerine ışıltı katmak isterseniz siz de pembe tonlu aydınlatıcılarınızdan yararlanabilirsiniz.



Bendeki sıcak tonlu paletin haricinde soğuk tonlu bir paleti daha var Essence'in.


*Essence Too Glam To Give A Damn:
Dış ambalaj tasarımını yine çok beğendiğim bir palet olmuş, iç tasarımını ise Mac paletlere benzettim. İçerisinde 8 far ve 1 aydınlatıcı var.




 Mat yapıda, sedefli ve yoğun ışıltılı sıkıştırılmış pigment tarzında metalik farlardan oluşmuş.



Palette sağ taraftaki altın şeftali tonlardaki aydınlatıcıyı çok sevdim. Farlardan ise metalik ,yoğun ışıltılı, kremsi dokulu ve çok pigmentli 3 rengi sevdim; altın rengi, yeşil ve açık mor.



 Bendeki paletin haricinde daha sıcak kahve tonlardan oluşan bir paleti daha var.Özellikle paletteki ışıltılı renkleri mağazada denemenizi öneririm.


*Essence InstaPerfect Fondöten - 30 Funny ivory:
Bu hafif yapıda güzel kokulu bir fondöten; mat yapısı ve vereceği blur efekt ile fotoğraflarda iyi çıkmanızı sağlamayı, waterproof yapısı ile suya dayanıklı olmayı ve kat kat arttırılabilir bir kapatıcılık vaat ediyor. Tam bir yaz fondöteni yani.


 İnce yapılı fondöten ciltte ağırlık yapmıyor, kat kat uygulanabiliyor, uyguladıktan sonra matlaşıyor ve rengi değişmiyor. Uygun fiyatlı mat fondötenler genelde okside olur ve rengi koyulaşır; ancak bu fondöten okside olmadı. 

Fondöteni elle, fırça ile ve sünger ile uygulamayı denedim, en iyi sonucu nemli makyaj süngeri ile aldım. Bence ürün peeling yapılmış ve nemlendirilmiş cilde, nemli makyaj süngeri ile uygulanınca en iyi sonucu veriyor. Kat kat uygulayarak kapatıcılığını arttırmak isterseniz her katın kurumasını beklemenizi öneririm. 

Mat yapıda bir fondöten olduğu için, öncesinde peeling yapmadığımda gözenekleri belirgin gösterdi, cildimi iyi nemlendirmediğimde ise burun kenarlarımda kuruma yaptı. Ön hazırlık şart. Uygulama sonrası fondöten tamamen kuruyor, sabitleniyor transfer olmuyor ve fotoğraflarda blur efekt veriyor. Bence bu fondöteni yağlı ciltler sever, kuru ve karma ciltler hoşlanmayacaktır. Essence'in bir de aydınlık görünüm veren yeni bir fondöteni çıkmış, en yakın zamanda onu denemek istiyorum; çünkü mat fondötenler pek bana göre değil. 


*Essence Camouflage Mat Kapatıcı -10 Light Rose:

Suya dayanıklılık ve kapatıcılık vaat eden bu ürün fırçalı bir aplikatöre sahip. En iyi uygulama sonucunu nemli makyaj süngeri ile elde ettim. Az miktarda ürün uygulamakta fayda var, aksi durumda dağıtmakta zorlanabilirsiniz. Kendi kendine matlaşan bu ürün orta kapatıcılığa sahip.



 Kendi kendine matlaşması nedeniyle kuru göz çevresine sahip olanlar bu kapatıcıyı sevmeyebilir. Çizgilenme sorunu olmayan genç ciltlere yönelik bir kapatıcı olduğunu düşünüyorum. Göz altlarım yerine yüzümdeki kusurları kapatmada performansını daha çok sevdim.


*Essence I Need A Miracle Maskara - 01 Black:
Kum saatine benzeyen kıl fırçası, kirpikleri beslemeyi ve onlara hacim vermeyi vaat ediyor. Kıl fırçalı maskaraları hep sevmişimdir. İki kat uygulama sonrasında kirpiklerimi güzel uzattı ve orta yoğunlukta bir hacim verdi.



Sevdim. Günlük olarak kullanmaya devam edeceğim. Ancak Essence 'in meşhur pembe maskarası Crazy Volume'u çok seven biri olarak, hacim konusunda pembe maskara çok daha iyi; bunu da belirtmeliyim. Onunla ilgili de bir blog yazısı yazmıştım, blogumda aratarak bulabilirsiniz.

*Essence Melted Chrome Göz Farı - 04 Steel The Look:
Metalik gri renkteki bu göz farı pakette en sevdiklerimden biri oldu, öyle ki hemen mağazadan farklı bir rengini daha satın aldım. Pofuduk dokulu bu göz farı çok pigmentli, yumuşacık yapıda, içinde biraz simler olması sebebiyle gece makyajına daha uygun olacağını düşünüyorum. Tam olarak göz kapağına parmakla uygulanan o son dokunuşu yapan metalik farlardan.



 Bu rengi de çok sevdim, smokey makyajlara çok yakışacağını düşünüyorum; bir de 06 "Copper Me" bakır rengini aldım ki tam kahve smokey makyajla kombinlemelik. Adına yakışır erimiş metal görüntüsüne sahip farlar bunlar. 



Mutlaka ama mutlaka mağazada testerına denk gelirseniz bir deneyin Essence melted chrome farları.

*Essence Prime Sudio Matlaştırıcı ve Gözenek Gizleyici Makyaj Bazı:
Genç ciltler için tasarlanmış matlaştırıcı ve gözenek gizleyici bu baz "siyah kil" içeriyor. Hafif dokusu ile cildi ağırlaştırmadan pürüzsüz bir doku sağlayarak ten ürününe cildi hazırlıyor. Ürünü burun çevrem gibi yoğun gözenekli bölgemde; matlaştırıcı etkisini ise T bölgemde denedim. Orta derecede gözenek gizleme ve güzel bir matlaştırma performansı var. Uygulama sonrası tam kuruduğunda blur bir efekt veriyor cilde.


Özellikle yağlanma sorunu yaşadığınız alın, burun ve çenede güzel sonuç veriyor; ki sanıyorum siyah kilin etkisi bu. Bazın rengi gri olmasına rağmen cilde herhangi bir renk vermiyor. Bence bu ürünü yağlı ciltler ve T bölgesindeki yağlanmayı kontrol etmek açısından karma ciltler sevebilir.

*Essence Melted Chrome Likit Ruj - 03 Copper Dropper:
Erimiş metal görünümünde likit yapıdaki bu ruj, bakır renkte. Fırçası kolay uygulama sağlıyor. Hem tek başına uyguladım hem de rujlarımın üstüne; sonuç ışıl ışıl.



 Metalik ruj sevenlere duyurulur.

*Essence Colour Boost Mad About Matte Likit Ruj - 04 Mad Matters :
Köpük yapıda, mat görünüme sahip bir ruj. Kum saati biçimindeki fırçası kolay uygulama sağlıyor. Rengini çok sevdim, sonbahara yakışan tonda. Köpük, kadife, mat bir görünümü olsa da dudakta sabitlenmiyor dolayısıyla dudakları kurutmuyor.



 Flormar'ın benzer ambalajındaki rujlarına benzettim. Essence standında çok güzel mat nude renkler ve  benzer ambalajlı  parlak bitişli rujlar da gördüm, en kısa zamanda onları da denemek istiyorum.

*Essence Velvet Matte Ruj 06 Unredsistible:
Çok güzel kokan, kremsi yapıda, kolay uygulanan, yarı mat görünüme sahip bir ruj.



 Canlı bir kırmızı 06 rengi de, dudağımın ortasına uygulayıp parmağımla dağıtmayı sevdim. Böylece daha soft bir görünüm elde ettim. Eğer varsa serideki nude renklere bakabilirim.

*Bir de paketten iki ışıltılı oje çıktı ki bunları tırnaklarıma uygulayıp  görselleyeceğim. Biri metalik gri renkte Cosmic Lights serisinden "01 Welcome To the Universe"; diğeri ise soyularak çıkarılan simli ojelerden Glitter On Glitter Of serisinden 02 "Razzle Dazzle"

Eveeet kızlarcığım bol fotolu uzun bir yazı oldu. Umarım yeni koleksiyon hakkında bir ön inceleme olmuştur sizler için de. Genel olarak paletlere, melted chrome pofuduk tekli farlara, colour boost köpük rujlara bakmanızı öneririm. Merak ettiklerinizi yorum olarak aşağıya bırakmayı unutmayın.

Sevgiler,
Damla❤

Instagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com





2 yorum:

  1. hepsi de harika güle güle kullan :) beklerim bloğuma ben de yorumlarını :))

    YanıtlaSil
  2. aydınlatıcıya bayıldım keşke iki rengi kırılmadan gelseydi ama presleyip kullanıyorum tabi :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...