24 Ocak 2020 Cuma

Tangle Teezer Compact Styler Hello Kitty Tarak

Herkese Merhaba,

Eminim çoğumuz duymuşuzdur, Tangle Teezer tarakların saçları kolay açtığını, kırık oluşturmadan taradığını. Uzun zamandır denemeyi istediğim ürünlerden biriydi. Black Friday'de Trendyol'da güzel bir indirimde yakaladım ve aldım. Benden beklendiği üzere tercihim pembe Hello kitty'liden yana oldu:)


Gelelim deneyimlerime; öncelikle koruma kapaklı küçük bir tarak olması sayesinde çantada kolay taşınıyor ve seyahatler açısından pratik oluyor. Silikon esnek yapıda, sık, uzun ve kısa dişlerden oluşuyor. Mümkün olduğunca yakın görsellemeye çalıştım sizin için.


 Tarağın vaadi şu ki; taraktaki uzun dişler elektriklenmeyi önlüyor, kısa dişler saça yumuşaklık ve parlaklık veriyormuş. Saçların pürüzsüz görünmesini sağlıyormuş, saçları kolayca açıp saça hacim veriyormuş. Saç kırıklarını minimuma indirmeyi ve avuç içinize tam uyum sağlayarak kolay kullanım vaat ediyor.


  Yaklaşık 1,5 aydır her gün kullanıyorum. Evet sapsız bir tarak olmasına rağmen avucumun içine tam oturuyor ve kolayca saçlarımı tarıyorum. Tangle teezer'ın dişleri diğer taraklarıma pek benzemiyor; diğer taraklarımın uç kısmında topcuklar var; Tangle Teezer ise uca doğru daha ince ve daha esnek bir diş yapısına sahip.


 Hem ıslak hem kuru kullanımda saçlarımı kolayca açtı. Kullanım rahatlığını, küçük ve pratik bir ürün oluşunu, saçlarımı kolayca açmasını sevdim. Esnek ve uca doğru daha da incelen dişleri sayesinde; bence saçı hem kolay açıyor hem de bu kolay açılmaya bağlı olarak saçın kırılmasını önlüyor. 


Saçlarıma herhangi bir parlaklık ve hacim kattığını ise henüz gözlemleyemedim.

Saçlarınız benim gibi çok dolaşıyorsa indirimde bir şans verebilirsiniz. Mevcut taraklarıma göre saçlarımı daha kolay açıyor; ama bu fiyata değer mi tartışılır.

Sevgiler,
Damla❤



2 yorum:

  1. Anladığım kadarıyla elektriklenmeye bir artısı yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kolay tarama dışında bir etkisini göremedim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...