30 Ocak 2020 Perşembe

Kiko Magnetic Attraction Koleksiyonu

Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz gün Kiko'ya uğradım, yeni bir koleksiyon gelmiş. Sevgililer gününün yaklaştığı şu günlerde kalpli bu koleksiyon çok ilgimi çekti. Geçen yılki koleksiyonda kalpli eyeliner kısa zamanda tükenmişti ve alamamıştım. Bir umut bu yıl da bekledim ama yok; kalpli ruj ve allıklarla idare edeceğiz artık. Şimdi sizi mağazada çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.



Gelelim koleksiyondan benim seçtiklerime;




 * Kiko 2in1 Blush/Allık 02 Heart Is Art:

Allığın hem kalpli şekline, hem de rengine bayıldım. Kalbin sağ tarafı altın ışıltılı pembe allık, sol tarafı pembe mat allıktan oluşuyor. Rengi tam sevdiğim gibi; Nars Orgasm allık ve The Balm Hot Mama allığa benziyor, altın ışıltılı pembe. 




Yanakta duruşu doğal, ışıltılı ve aydınlık. Pembeliği tek seferde birden yüze vermiyor, kademeli renk artışına imkan sağlıyor. Tam sevdiğim gibi.



* Kiko Wonder Lip Balm:

Öncelikle ambalajına bayıldım. Siyah üzerine pembe dudak detayı çok tatlı. Açık pembe şeffaf lip balm içinde minik ışıltılar var. 



Renk vermiyor, ışıltılar dudağa transfer olmuyor, dudakta ağırlık hissi yok. Verdiği parlaklığı sevdim. Bu lip balm, ister tek başına ister rujla birlikte kit olarak satın alınabiliyor.





Koleksiyondan satın aldığım ürünler bunlar oldu şimdilik. Benim seçtiklerimin dışında; parfüm, lip scrub, far paleti, likit rujlar, stick rujlar ve kalpli aydınlatıcılar da vardı. 



Sevgiler,
Damla❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...