24 Ocak 2020 Cuma

Essence "This is me" Koleksiyonu I 03 Bold

Herkese Merhaba,


Essence kozmetik ruj ve ojelerle aynı isim ve renklere sahip kombin bir koleksiyon çıkardı, koleksiyonun adı:"This is me". Bu seriden 03 Bold rengini seçtim. İçinde pembelik de barındıran güzel bir nude rengi.


Öncelikle 03 Bold renkli ojeden bahsetmek istiyorum, jel yapıda tek katta rengini veriyor, ama iki kat sürdüğümde duruşunu daha çok beğendim. Fırçası kalın bu da uygulamayı kolaylaştırıyor. Rengini çok sevdim; ama oje tırnakta kurudukça ilk parlaklığını yitirdi, bence üzerine parlaklaştırıcı şeffaf oje uygulamak gerekiyor. 


Ruj ise yine 03 Bold ismine sahip, ambalajı rose gold ve beyaz oldukça şık. Çok kremsi ve yumuşacık bir sürümü var, bitişi satin. Kokusu vanilya gibi, kalıcılığı tüm satin bitişli rujlar gibi az, sık sık tazelemek gerekiyor.


Ruj ve ojesini kombinlemeyi sevenler için güzel bir koleksiyon olmuş, fiyatları da uygun, sevdim.


Sevgiler,
Damla❤

4 yorum:

  1. bende de bu renk var sanırım hatta ruju daha kullanmadım bile :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ruju çok güzel hemen kullanmalısın:)

      Sil
  2. Rujlarını denemedim ama ojede 05 Rengi muhteşem. Denemediysen onu da denemeni tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ona da bir bakayım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...