11 Ağustos 2018 Cumartesi

Nays Ürünleri | Bay/Bayan Parfüm | Makyaj Temizleme Mendili ve Islak Havlu

Herkese Merhaba,

Bugün yeni bir markayla karşınızdayım, benim de yeni duyduğum ve deneyimlediğim bir Türk markası Nays Collection. Gelelim ürünlere;


*Nays Collection Bay/Bayan Parfüm:
Ürünler 60ml'lik ambalajlarda sunulmuş, spreyleme mekanizması başarılı kullandığım süre boyunca sorun yaşamadım. Bayan parfümlerinde başka çeşitleri var mı bilemiyorum, bendeki şişede bir numara ya da isim göremedim. Sadece "women" yazan kırmızı kapaklı, beyaz şişe olarak tanımlayabilirim parfümü. Kokusu sevdiğim tarzda çiçeksi, ferah. 

Burberry weekend kullandıysanız kokusunu biraz ona benzettim. Çanta parfümü olarak kullandım, ince minimal şişesi çantamda yer kaplamadı. Gün boyu üzerimde kokuyu hissettim ancak ertesi güne kalan bir kalıcılık söz konusu olmadı. Uygun fiyatlı, ferah kokulu, günlük çanta parfümünüz olmaya aday bence.


Erkek parfümü ise siyah&kırmızı ambalajlı, 60ml'lik bir parfüm, baharatlı, çekici bir erkek kokusu olarak tanımlayabilirim. Eşimin beğenisini kazandı bu koku.


*Nays Collection Makyaj Temzileme Mendili:
Suya dayanıklı göz ve dudak makyajını bile temizlemeyi vaat eden 20 adet mendilden oluşuyor ürün. İçeriğinde parfüm var, koku hasasiyeti olanlar hoşlanmayabilir.

Mendilleri Kıbrıs tatilimde kullandım, hafif kokulu, yeterli ıslaklığa sahipler. Cilt makyajımı ve likit kalıcı rujumu güzel çıkardı. Ancak maskaramı tek seferde tamamen temizlemedi, ikinci uygulamayı mutlaka istiyor. Mendile çift fazlı makyaj temizleme suyu dökerek maskara konusundaki performansını arttırdım. Bu metotla göz makyajımı daha güzel temizledi.


Genel olarak seyahatte pratik olması açısından nays mendilleri sevdim, parfüm kokusu beni olumsuz etkilemedi, cilt makyajını temizlemede başarılı; ancak micel su ya da çift fazlı göz makyajı temizleyicinizi mendile uygulayarak maskaranızı çıkarmanızı öneririm.

*Nays Collection Islak Havlu:
72 adet mendilden daha kalın pofuduk ıslak havludan oluşuyor paket, alkolsüz, Ph 5.5 değerine sahip, paraben içermiyor, E vitamini eklenmiş.


Makyaj masamda her zaman ıslak mendil bulunduruyorum, çok lazım oluyor, pratik uygulanıyor. Nays ıslak havlunun da yumuşaklığını sevdim.  İndirimde denk gelirsem tekrar alabilirim.Umarım yakınlaştırılmış fotoğraflarla mendillerin dokusunu size yakından gösterebilmişimdir.

Nays ürünlerini Cosmo Home'da bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Damla❤

Instagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...