2 Mayıs 2015 Cumartesi

Tam bir prenses parfümü Christian Dior Miss Dior Eau Fraiche EDT ♥

Merhabalar canlar,

Adını duyunca bile kokusu burnuma geldi. Uzunca bir araştırma sonucu kokusunu çooook merak edip nişanlıma Ukrayna seyahatinde sipariş verip edindiğim bir parfüm Dior Miss Dior. 



Meyveli, şekerli, fresh bir koku; fazla değil tam dozunda şekerli bir havası var. Bence hem şekerli olup hem de fresh olabilen nadir kokulardan. Şişesindeki fiyonk detayına ise bayıldım.

 Genel olarak beyaz çiçekler (zambak,yasemin...), amber içerikli parfümleri sevdiğimi fark ettim. Peki bakalım Dior Miss Dior 'un içeriğinde neler var neler:)
Üst notalarda turunçgil, kasnı otu, bergamot özü, orta notalarda bahçe atmosferi (gardenya) ve yasemin alt notalarda ise paçuli özü notaları var.


Zannediyorum benim de üst notalardaki fresh turuçgiller, orta notalardaki o çiçek bahçesi, misss yasemin kokusu ve sonlara doğru farklılaşan paçuli karışımı başımı döndürdü.

Gelelim parfüm konusunun temel sorusuna; kalıcı mı?
Kesinlikle çok kalıcı ertesi gün tüm odaya yayılmış oluyor, sabah aynı kokuyla uyanıyorum. Elbiselerimi yıkayana kadar koku azalsa da kalmış oluyor. Saçlarım da ise yıkayana kadar kalıyor.

Sizce de sevmek için çok nedenim yok mu?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...