1 Mayıs 2015 Cuma

Maybelline Baby Lips Electro, Pink Shock ♥

Merhabalar,

Hazır yaz geliyorken doğal dudaklardan yanayım. Havaların ısınmasıyla da ruj yerine dudak nemlendiricilerine yöneldim.Doğal dudak rengi sunan, meyveli dudak nemlendiricilerinden en beğenilenlerden biri Maybelline Baby Lips ürünleri. Electro serisi ise markanın yeni serisi.


 Tercihim pembeden yana oldu. Pink Shock' u seçtim. Diğer renkleri ise Minty Sheer, Fierce N Tangy, Oh!Orange, Strike A Rose ve Berry Bomb;)
  Maybelline Baby Lips Electro dudak nemlendiricisini kullanan 105 kadından alınan verilere göre: %88 daha pürüzsüz dudaklar, %83 daha güzel görünen dudaklar, %82 daha nemli dudaklar, %68 daha az çatlayan dudaklara sahip olduğunu belirtmiş.



   

Gelelim bencesine:)  Karpuz kokulu Pink Shock'u sevdim, nemlendirmesi iyi, diğer nemlendicilerden farklı olarak dolgunluk hissi verdiğini fark ettim. Deneyin seveceksiniz.




    Uzun zamandır instagram'da paylaşım yapmama rağmen bu benim blogumda ilk yazım ilk adımım... Takip etmek isterseniz blogumun adı ile aynı olan kullanıcı adım ile instagrama da beklerim:) 

Sevgiler, 
Damla❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...