12 Mayıs 2015 Salı

Nail Art by Modamla -1 "Ananas" ♥


Merhabalar herkese,

Uzun süredir nail art yani tırnak süsleme sanatı yapıyorum. Blogumda da çalışmalarıma yer vermek istiyorum. Küçük yaştan beri oje sürmeyi çok seviyorum, üzerine desenler çizmek ise ayrı bir keyif oldu benim için. Renkli tırnaklarımda, neşeli desenler...



Aslında nail art yapmak için öyle maliyetli malzemelere de gerek yok. Son bir ay öncesine kadar fırça setim olmadan onlarca model yaptım. Nasıl mı? Kürdan, tel toka ucu ve sünger kullanarak; bir de bir çok markanın ince fırçalı ojeleri ile.


Noktalama ve karıştırma gereken modelleri kürdan ile; ince çizgileri nail art ojelerindeki fırçaları başka ojelerde de kullanarak tasarladım.
Tasarım için ise, etrafımdaki her şeyden etkilenebiliyorum. İnternet tırnak süsleme için bir cennet ve ciddi bir arşiv var görsellerde. Zaman zaman doğadan, takılarımdan, resimlerden, çevremden etkilenebiliyorum; kitap okurken bir anda aklıma gelebiliyor; ya da gördüğüm bir veya birkaç modeli kafamda birleştirip kendimce yorumlayabiliyorum.


Modele karar verdikten sonra en zevkli bölüme, renk seçimine geçiyorum. Sevdiğim ve birbirine yakışan renkleri de kombinledikten sonra iş becerinize ve yaratıcılığınıza kalıyor.

Daha fazla model, video ve fotoğraf için instagram hesabıma beklerim.

Siz de bloguma katılın, tık tık...
Sevgilerimle...






2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...