31 Temmuz 2018 Salı

Loreal Wake Up & Glow Koleksiyonu

Herkese Merhaba,

Uzun zamandır beni en çok heyecanlandıran koleksiyonlardan biri, Loreal'in bu doğal içerik temalı ürünlerinden oluşan koleksiyonu "Wake Up & Glow" oldu. Bugüne kadar aldığım en güzel sunum ve en güzel nottu teşekkürler @essansistanbul & @lorealmakeup


*Loreal La Vie En Glow Aydınlatıcı Paleti:
Metalik yapıda 4 toz aydınlatıcıdan oluşan aydınlatıcı paleti benim koleksiyondaki en en favorim oldu diyebilirim. La vie en glow paletin soğuk ve sıcak renklerden oluşan iki çeşidi var. Bendeki 01 numara Warm Glow sıcak tonlu olan. 


Altın rengi aydınlatıcılara bayılan biri olarak paletteki her rengi ayrı ayrı sevdim. Soldan 1 ve 2 numaralı rengi elmacık kemiklerim, göz pınarlarım ve kaş altlarım gibi ve yüzümü belirginleştirmek istediğim noktalarda, soldan 3 ve 4 ü ise hem ışıltılı bronzer hem de far olarak uygulamayı sevdim.


Paletteki aydınlatıcılar Becca, Mac aydınlatıcı kalitesinde ve ışıl ışıl. Yumuşak dokulu ve dağılımı çok başarılı ürünler. Benim gibi yoğun ışıltı severler bu palete bayılacaktır.


*Loreal Life's A Peach Allık:
Şeftali renkli, minik altın ışıltılara sahip bu allık ice tea şeftali gibi kokuyor desem:) Kokusu çok güzel, yeme hissi uyandırıyor. Rengi ise çok tatlı bir şeftali bence her cilt rengine çok yakışacak bir ton, içindeki minik altın ışıltılar allığa sıcak bir doku katmış. 



Bu altın ışıltılar bana Nars orgasm allığı hatırlatsa da, nars daha pembe; loreal ise tatlı bebek şeftali daha masum. Allığın altındaki hazneden "Loreal" yazan mini bir fırça çıkıyor, ama ben allık fırçası ile uygulamayı tercih ettim.


Allığı Real techniques allık fırçası ile yanaklarıma uyguladığımda yüzüme güzel bir canlılık katıyor, bu doğal allık duruşunu çok sevdim. Koleksiyondaki ikinci favorim kesinlikle bu allık. Allığın içeriği %77 doğal kaynaklı içeriklerden üretilmiş ve şeftali özü içeriyor. Bu yaz başka bir allığa elim gitmez, net:)


*Loreal Back To Bronze Mat Bronzlaştırıcı Pudra:
Hindistan cevizi özü ve %84 doğal içerikten oluşan mat bronz pudranın, allık kadar olmasa da güzel bir kokusu var. Rengi Benefit Hoola'ya göre daha sıcak, pigmentasyonu güzel, yüzde dağılımı başarılı. 



Mat bronzerlarla çok aram olmasa da, buğday rengi cildime sıcak alt tonu ile uyum sağlamasını, yüzümü çamurlaştırmadan ısıtmasını sevdim. Bu bronz pudra, açık cilt rengine sahip olanlar için daha uygun olacaktır, koyu renk ciltler için pek bronzlaştırıcı etkisi olamayabilir.
Yine allık gibi alt haznesinden kullanabileceğiniz minik bir fırça da çıkıyor.


*Loreal Glow Mon Amour Likit Aydınlatıcı:
Bendeki "01 Sparkling Love" ve daha koyu bronz bir rengi olmak üzere 2 çeşit likit aydınlatıcı var koleksiyonda. Ürünü çalkalayıp, bir damla kadar fondöten ya da bb kremime karıştırarak tüm yüzümde ışıltılı bir sonuç almak için yada 1-2 damla elmacık kemiklerime parmakla ya da makyaj süngeri ile pıt pıt uyguladım. 


Hindistan cevizi içeren aydınlatıcı, ışıl ışıl bir sonuç veriyor. Bendeki 01 rengi beyaz altın ışıltılar içeriyor. Ürün ciltte ıslak makyaj etkisi bırakıyor. Üzerine toz bir aydınlatıcı uygulayarak daha yoğun aydınlık efekt elde edebilirsiniz ve ıslaklığı sabitleyebilirsiniz. Gerçi bu ıslak doku da makyajda çok trend. Tercih sizin.



Ayrıca bu likit aydınlatıcıyı yüzünüz dışında vücudunuzda, kollarınızda ve bacaklarınızda da kullanabilirsiniz. Ben denedim, çok sevdim.


*Loreal Bonjour Nudista Aydınlık Veren Renkli Nemlendirici:
%92 doğal kaynaklı içeriğe sahip renkli nemlendirici çok ince dokulu, sadece cilt rengini eşitliyor, kapatıcılığı çok çok az.
 Kayısı yağı, yeşil çay özü ve antioksidan olan E vitamini içeren bir vitamin kokteyli olarak tanımlanmış ürün.


Günlük olarak, cildimdeki renk bozukluklarını dengelesin, canlı bir görünüm versin, bunu yaparken de bakım yapsın derseniz sevebilirsiniz. Aradığınız yoğun kapatıcılık ise, bu ürün pek size göre değil. Ürün ciltte ağırlık yapmıyor, kokusu güzel, genç ciltlere yönelik bir renkli nemlendirici. Karma cildime nem vermesi yeterli geldi, kuru ciltler altına nemlendirici uygulamak isteyebilir.


Genel olarak koleksiyonun fikrini, içeriğini, ambalajlarını sevdim. Koleksiyondaki en başarılı parçaları, bence toz/likit aydınlatıcılar oluşturuyor. Yaz temalı, yaz enerjisine uygun ürünler seçilmiş. Nemli, ışıltılı, güneşten hafif yanmış yanaklar baz alınmış olmalı. Tek bir ürün ya da iki ürün alacak olsaydım aydınlatıcı paleti ve şeftali renkli&kokulu allık olurdu tercihim. Umarım sizler için de yararlı bir yazı olmuştur.



Sevgiler,
Damla❤

Instagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...