29 Ocak 2018 Pazartesi

Benefit Bronzed 'n' Sculpted Kontür Kiti

Herkese Merhaba,

Uzun zamandır Benefit Hoola bronz pudrayı denemek istiyordum. Geçenlerde Sephora'da böyle mini boy bir set gördüm. Setin içinde mini boy Hoola bronz pudra, mini boy Hoola kontür stik ve mini boy Watt's up stik aydınlatıcı var.


Gelelim setin içeriğindeki detaylara;

Benefit Hoola Bronz Pudra: 
Mini boy olmasına rağmen uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum. İçinden küt bir mini fırça çıkıyor. Kontür uygulaması için keskin hatları kolay vermemi sağladı bu yumuşak kıllı fırça. Bronz pudranın rengi ne tamamen küllü, ne sıcak, nötr bir ton bunu çok sevdim. Dağılımı ve kalıcılığı da çok başarılı. Zaman zaman yüzümü ısıtmak için, bazen de bir allık gibi sadece Hoola'yı kullandım. Kesinlikle bittikten sonra tam boyu alınacaklardan.


Benefit Hoola Kontür Stik: 
Sanıyorum yüz kontürü çılgınlığından sonra bu kadar başarılı olan toz Hoola'nın bir de stik versiyonunu çıkaralım demişler. İyi de yapmışlar. Toz Hoola'ya göre daha sıcak bir tonu var, krem formda, yapısı yumuşacık yağ gibi kayıyor, makyaj süngeri ile çok kolay dağılıyor. 
Açıkcası krem ürünlerden pek hoşlanmam, ya sürümü ya dağılımı zor olur, bazen de uygulama sonrası ciltle tam bütünleşmez, toz ürünle sabitleme ihtiyacı hissederim. Hoola stik çok ilginç bir şekilde, tek hamlede rengini veriyor, yumuşacık yapısını cilde dağılırken de sürdürüyor, ardından kendi kendine sabitleniyor. Üzerini toz birin ürün sürme ihtiyacı hissetmedim. Çok pratik; sür, makyaj süngeri ile dağıt ta daaa yüz kontürün hazır.


Benefit Watt's Up Aydınlatıcı Stik: 
Tam boyuna da sahibim bu krem formlu aydınlatıcının, mini boyu da çantada taşımalık çok pratik oldu. Rengi güzel bir şampanya rengi; ne sapsarı ne bembeyaz tam olması gerektiği gibi. Watt's up aydınlatıcıyı makyaj süngerime uygulayarak; elmacık kemiklerime, burun kemerime, dudak kalbime ve kaş altlarıma tampon hareketlerle uyguluyorum. Stiği direkt de yüzünüze uygulayabilirsiniz. Makyaj süngerime alıp bu şekilde uygulamayı daha çok seviyorum ben. Güzel, ışıltılı, doğal bir aydınlık veriyor. Üzerine toz bir aydınlatıcı uygularsanız ışıltısı daha da artıyor.


Sonuç olarak Benefit ürünlerinin ambalajlarını ve ürünlerini çok seviyorum, gerçekten denediğim her ürününden memnun kaldım. Tek eksi yanları sanıyorum fiyatları.

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...