10 Şubat 2018 Cumartesi

SebaMed Spf 30 Dudak Koruyucu Çilek- Kiraz

Herkese Merhaba,

Sebamed 2'li dudak koruyucuları geçenlerde Migros indiriminden 9.90 gibi bir fiyata almıştım. İkili ambalaj için bence çok çok uygun fiyat. Şu soğuk günlerde bol bol dudaklarıma uygulamam gerekiyor, neredeyse her çantamda bir tane dudak nemlendiricisi oluyor.


Sebamed dudak koruyucular; kurumuş ve çatlamış dudaklara jojoba yağı ile bakım yapmayı, E vitamini ile antioksidan etki etmeyi vaad ediyor. Ayrıca içeriğinde bisabolol yani papatya özü ile tahriş olmuş dudakları yatıştırmayı; pirinç kepeği ve hint yağı ile dudakları beslemeyi kuruluğa karşı korumayı vaat ediyor. Spf 30 Güneş koruması UVA ve UV filtreleri ile güneş yanığı ve etkilerine karşı da koruyor.


Gelelim benim deneyimlerime; dudak nemlendiriciler renkli ancak tatsız, çilekli olan miss gibi çilek kokarken, kirazlı jelibon gibi kokuyor. Çilekli balm dudaklara hafif bir kırmızılık veriyor, kirazlı ise daha hafif pembemsi bir renk veriyor.Yapıları katı yağ gibi ama ne parçalanacak kadar yumuşak ne de çok sert; bence tam olması gerektiği gibi. Dudağa hafif bir ışıltı ve renk veriyorlar, dudaktaki hissiyatı krem sürmüşsünüz gibi. Kokuları bu kadar güzel olunca bir tadı da olsun istedim aslında, ama tamamen tatsız. Favorim jelibon kokulu, az renk veren kirazlı. 


Dudak nemlendiriciler, kuruluğu hemen alıyor, dudağı rahatlatıyor. Etkisi yaklaşık 3 saat kadar sürdü, sonrasında tekrar uygulama ihtiyacı hissettim.

Genel olarak fiyat performans açısından bakarsak; uygun fiyatlı, renkli, jelibon kokulu, spf 30 içeriyor, etkisi güzel, paraben içermemesi güzel, sevdim. Tek eksi yanı etkisinin kısa süreli olması sanıyorum.

Sevgiler,
Damla❤

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...