27 Mayıs 2018 Pazar

Procsin Shine Maske

Herkese Merhaba,

Günün konuğu bol simli ışıltılı Procsin Shine Mask. Daha önce siyah maskesini de denediğim bir Türk firma Procsin.

Maskenin içerisinde ışıltılı simler var, jel formlu, kuruyunca yüzden soyularak çıkarılıyor. Hollywood ünlülerinin tercih ettiği Glamglow markasının glitter maskesine çok benzettim. Hem Türk malı hem uygun fiyatlı hali.


Maske cildi sıkılaştırmayı; hava kirliliği, egzoz, klima vb. gibi çevresel faktörlerden kaynaklı nem kaybını gidermeyi vaat ediyor. Maskeyi yaklaşık 4 haftadır deniyorum. Cildime verdiği yumuşaklığı, aydınlığı ve temizlik hissini sevdim; ışıltılı yapısı uygulamayı eğlenceli hale getiriyor. 4 haftalık kullanım süresinde sıkılaştırma konusundaki etkisini henüz gözlemleyemedim. Sanıyorum uzun vadedeki etkisi bu. Verdiği nemi ilk kullanımda hissediyorsunuz, cildinizi yumuş yumuş yapıyor.


Kokusu çok güzel, Procsin siyah maske ile aynı. Ürünü cildimi yüz yıkama jeli ile temizledikten sonra, haftada bir olmak üzere, bir maske fırçası ile sadece T bölgeme uygulayarak kullandım. Soyulabilir maskeleri bu şekilde uyguluyorum genelde. Cilde ince bir tabaka halinde sürdükten sonra 20-25 dakikada kurumaya başlıyor, kuruduktan sonra nazikçe soyarak çıkarıyorum. Kalanları ılık suyla yıkıyorum. 


Genel olarak eğlenceli uygulaması, ışıltılı yapısı, kokusu ve cildime verdiği yumuşaklığı sevdim. 100ml maske 14.90'lık deneme fiyatı ile Watsons'larda bulabilirsiniz. 

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...