30 Haziran 2017 Cuma

Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Mendili

Herkese Merhabalar,

Geçenlerde Eve shop indiriminden almış olduğum Bebak makyaj temizleme mendillerini inceleyeceğiz bugün. Zaman zaman makyajımı temizlemeye üşenebiliyorum. Hangimiz üşenmedik ki...


Makyaj temizleme mendillerini hem pratik olması açısından hem de makyajımın kabasını temizlemek adına böyle zamanlarda tercih ediyorum. Seyahatler için de rahat oluyor, likit temizleyici taşımam gerekmiyor.

Günlük olarak makyajımı temizlemeye üşendiğim zaman pratik bir şekilde ten makyajımın bir bölümünü makyaj temizleme mendili ile silip, gözlerim için çift fazlı, tenim için ise micellar su ile ikinci bir aşama temizliği yapıyorum, son aşama olarak yüz yıkama jelim ile yüzümü yıkayıp, tonikledikten sonra nemlendiricim ile bu işlemleri sonlandırıyorum.

Bebak makyaj temizleme mendilleri ile indirimde tanıştık, eve shop'ta 3,45 gibi bir fiyatı vardı yanılmıyorsam. Sevdiğim bloggerlardan Görkem Karman'ın favoriler videosunda izlediğim bir üründü. İçerisinde acı badem sütü olan 20 adet mendil var pakette.


 Performans olarak ten makyajımı silerken başarılı buldum ama göz makyajında özellikle maskara konusunda aynı etkiyi gösterdiğini düşünmüyorum. Mendillerde çok keskin bir acı badem parfümü var, koku hassasiyeti olanları bu durum pek memnun etmeyecektir. Benim için orta karar bir performansa sahip bu mendiller, indirimde gördükçe alırım.

Kim sever? Makyaj mendilleri kullanmayı sevenler, sık seyahat edenler, acı badem kokusundan hoşlananlar beğenebilir.


Sevgiler,
Damla❤

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...