29 Haziran 2017 Perşembe

Farmasi Aynısefa Yağı Ürünleri

Herkese Merhabalar, 

Uzun bir süredir denediğim Farmasi Aynısefa yağı serisinden bahsedeceğim bugün. Aynısefa yağının faydaları malum tıbbi ilaç üretiminde bile kullanılıyor, cilt problemlerine de iyi geliyor bu sarı papatyaya benzeyen bitki. Farmasi de ürünlerinde bu yağı kullanmayı tercih etmiş, ben de merak ettiğim bu seriden yüz kremi, el kremi ve aynısefa yağını deneyimledim.


*Dr. C. Tuna Aynısefa Yağı Yüz Kremi; 

En sevdiğimden önce bahsedeyim, içeriğinde spf15 güneş koruyucu olan bir yüz kremi bu aynısefa yağı da içeriyor. Yapısı losyon gibi süt gibi hafif bir ürün, kuru ve hassas ciltler için öneriliyor. Kremi hem makyaj altına ve hem de tek olarak uyguladım. Hızla emiliyor, çok hoş kokuyor, vaat ettiği nemlendirmeyi sağlıyor. Hatta ben bu kadar beğenince annem de denedi. O da çok sevdi, kullanıyor. Özellikle kışın kuruyan cildiniz için hem nemlendirmesi hem spf15 koruyucusu da yeterli olacaktır. 

Kuru ciltlilerin her mevsim çok seveceği, diğer cilt tiplerinin ise kışın soğukta ve peeling sonrası kuruyan cildine iyi geleceği bir krem olduğunu düşünüyorum. İçeriğinde paraben ve zararlı bir çok maddeyi içermiyor.


*Dr. C. Tuna Aynısefa El Kremi;

El kreminin ise, diğer ürünler gibi çok hoş bir kokusu var, düzenli kullanımda ellerinizin pürüzsüz, canlı görünmesini sağlamayı ve nem vermeyi vaat ediyor. Bu vaatlerin hepsini de gerçekleştiriyor. Çok sevdim. Uyguladığınız anda ellerinizi pamuk gibi yapıyor, yağlı bir his bırakmıyor, hızla emiliyor. Çok fazla el kremi bitirdiğim için de neredeyse ürünü yarıladım. El kremi kullanmayı seven herkesin beğeneceği hafif bir formülasyona sahip.


*Dr. C. Tuna Aynısefa Yağı;

Bildiğiniz üzere yüz yağları oldukça popüler, instagram makyajlarında ten ürünlerine karıştırılarak sıkça kullanılıyor. Bu yağı da hem aynısefa bitkisinin faydalarını bildiğim için hem de bu amaçla kullanmak için tercih ettim. 

Bir damla kadar mat bitişli, katı formlu fondötenlerimin yapısını daha ince hale getirmek ve ıslak bitişli yapmak için kullandım. Sonuç başarılı. Fondötenle karışan bir damla yağ ürünün hem cildime tam oturmasını sağladı, hem de kullanmaktan pek hoşlanmadığım kalın yapılı fondötenimin yapısını inceltti. 

Ayrıca krem kontür kitimdeki renklerin üzerine, krem farlarıma da bir damla karıştırarak yapılarını inceltip kolay uygulanmasını sağladım. Tek başına da cildim çok kuruduğunda bu yağdan iki damla avuç içlerimde ısıtarak tüm yüzüme tampon hareketlerde uyguladım, nemlendirmesinden de memnun kaldım. Damlalıklı şişede olması da kontrollü uygulama sağlıyor.

Yalnız çok az kullanmakta fayda var, tek başına 2 damla, ten ürünleriyle 1 damlayı geçmedim ben. Fazla kullanımı başarılı bir sonuç vermeyebilir, fazla yağlı bir his bırakabilir. Kullandığım süre boyunca herhangi bir sivilcelenmeye yol açmadı benim cildimde. 

Özellikle kuru ciltlilerin ya da benim gibi ten ürünlerinin yapısını inceltmek için yüz yağı arayışında olanların seveceği bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Merak ettiklerinizi ve deneyimlememi istediğiniz ürünleri bana bu postun altına mesaj yazarak, instagram: @modamla 'dan ulaşarak ya da modamlablog1@gmail.com adresine mail atarak ulaşabilirsiniz. 


Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...