19 Mart 2017 Pazar

The Pink Ellys Ürünleri - Favori Likit Mat Rujlarım

Herkese Merhabalar,

The Pink Ellys ailesinden güzel bir paket aldım geçenlerde. Çok teşekkür ederim @thepinkellys ailesi.
Bugün hem bu ürünleri inceleyelim, hem de deneyimlerimi sizlerle paylaşayım istedim. Haydi başlayalım, ne dersiniz?☺


The Pink Ellys Likit Mat Rujlar;
En sevdiklerimden önce bahsetmeliyim. Çok fazla duyduğum The pink ellys likit mat rujlardan "Candy" ve "Mocha" renklerini geçenlerde paylaşmıştım ve ne kadar sevdiğimi söylemiştim. Cosmo Home mağazasının indiriminden yaklaşık 13 liraya almıştım.


Öncelikle kokuları çikolata, vanilya gibi rujların, yapıları çok güzel, kalıcılığı çok başarılı. Diğer likit mat rujlar, bir şeyler yiyip içerken dudak ortasından parçalanma ve silinme yapabiliyor. Bu da dudak çevresinde kalan rujun daha kötü bir görüntü oluşturmasına neden oluyor. 


The Pink Ellys Likit mat rujlar ise yağlı bir şeyler yediğinizde sadece ortadan hafif silik bir görüntü alıyor ama kesinlikle tamamen çıkmıyor. Hatta o kadar kalıcı ki silerken bile zorlanıyorsunuz. Özel günlerde, rujumu tazelemek istemediğim durumlarda kurtarıcı oldu benim için.

Gelelim renklere,
 "Candy" soft pembelik içeren bir nude,
"Mocha" en favorim morluk grilik içeren hoş bir kahve,
"Berry" güzel koyu bir vişne çürüğü, bordo.
"Coffee" ise çok trend bir renk çok koyu kahve ve miss gibi kahve kokuyor adı gibi:)


The Pink Ellys Matt Lip Crayon;
Kalem şeklindeki bu mat yapıdaki rujlar, arkasından çevrilerek açılıyor. Kalem formda olmasının avantajı olarak dudakları, dudak kalemi gibi çevreleyip içini doldurma olanağı sağlıyor. Renkler çok canlı, uygulaması basit kremsi yapıda rujlar. Likit mat yapıdaki rujlara göre kalıcılıkları bir tık daha az.

Bendeki renkler ise; açık pembe tonlarda "Grape", kıpkırmızı sevenler için Pomegranate ve mercan&kahve tonlardaki "Chestnut".


The Pink Ellys takma kirpikler ise  %100 gerçek insan saçından yapılmış, dolayısıyla oldukça doğal duran kirpikler.

Procsin siyah maskeyi ise Snapchat'te (Snap: modamla.blog) birlikte denedik, aktif karbon içeren soyulabilen siyah maske; cildin yenilenmesine, onarılmasına, canlanmasına yardımcı olmayı vaat ediyor. Aslından siyah maske denilince hemen siyah noktalara etki edecek bir maske gibi geliyor, ama vaatleri oldukça farklı. Bu tarz soyulabilen maskeleri yüz tüylerini çekmemesi adına T bölgeme uygulamayı tercih ediyorum ben.


İlk izlenim olarak iyice kuruması için beklemek gerekiyor, benim gibi aceleci davranırsanız soymakta zorluk yaşayabiliyorsunuz. Hızlı kuruması için ise ince bir tabaka halinde sürmenizi öneririm. 

Sevgiler, 
Damla❤

4 yorum:

  1. mat rujları merak ediyorum doğrusu coffee nin rengi harikaymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The pink ellys likit mat rujlar çok başarılı mutlaka bir rengini deneyin derim, favorim mocha💕

      Sil
  2. Takma kirpikleri ve likit mat rujları bir süredir aklımda ama istediğim renkler tükendiği için alamadım bir türlü.İlk fırsatta deneyeceğim,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmohome.com.tr da sık sık indirime giriyor takip etmenizi öneririm💕

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...