6 Mayıs 2017 Cumartesi

Dr. C.Tuna Farmasi Çay Ağacı Ürünleri ve Farmasi Velvet Matte 104


Herkese Merhabalar,

 Nisan ayı boyunca kullandığım Farmasi çay ağacı ürünleri bugün blogumun konuğu, bonus olarak bir de Farmasi velvet mat serisinden bir ruj deneyimledim. Dönemsel sivilcelerimin yoğun olduğu günlerde kullanmaya başladım çay ağacı serisini. 

Sosyal medyadan beni takip edenler köklü ve ağrılı sivilcelerimi bilirler, yaklaşık 5-6 tane birden özellikle çene ve yanak bölgemde birden sivilceler çıktı. Yüz temizleme rutinimi, fırçalarımı, süngerimi değiştirdim ama bir sonuç alamadım. Nedenini bilmediğim bir şekilde bir anda artan sivilcelerime çay ağacı yağı ile çözüm bulmaya çalıştım. 

Çay ağacı yağı başlı başına bir mucize, antiseptik özelliği ile özellikle sivilcelerde çok etken. Google'dan detaylı bir ön araştırma yapmanızı öneririm. Merak edenler için benden bir kaynak önerisi, tık tık.

Gelelim deneyimlediğim Farmasi ürünlerine;


*Farmasi Çay Ağacı Yağı SOS Serum:

Saf çay ağacı ile zenginleştirilmiş mini bir serum. Kokusu bildiğiniz çay ağacı kokusu ve keskin. Sivilcenin üzerine lokal uygulanabildiği gibi tüm vücut kullanımına da uygun. Sivilce üzerine uygulandığında hızla sivilceyi kurutmayı ve yeniden oluşumunu engellemeyi vaat ediyor. 

Gelelim bendeki etkilerine 1 ay boyunca sivilcelerimin üzerine lokal olarak sadece akşamları uyguladım.Var olan sivilcelerimi kuruttu, ağrısını azalttı. Kullanmadan önce bir ön araştırma yapmıştım, birçok yorum okudum, bahsedildiği kadar varmış.

Kim sever? Ay dönümü sivilceleri gibi dönemsel bir ya da birkaç sivilce çıkaran dışsal etkenlere bağlı sivilcelenme sorunu yaşayanlar sevebilir.

İçten kaynaklı bir sebeple, geçmeyen aksine artan bir sivilcelenme sorunu yaşıyorsanız, dıştan uyguladıklarınız yetersiz geliyorsa, mutlaka bir hekime görünün derim.


*Farmasi Çay Ağacı Yağlı BB krem:

Klasik mavi ambalajlı Farmasi BB kremi çok severek kullanıyorum, hem bb kreme göre en az bir fondöten kadar kapatıcı, hem de kokusu, yapısı ve ciltle bütünleşmesi çok başarılı.

 Gelelim çay ağacı yağlı olan BB kreme; kokusu diğerinin aksine çay ağacı yağlı, sivilceye meyilli ciltler için geliştirilmiş, cilt parlaklığını azaltarak mat bir bitiş sağlamayı vaat ediyor. Klasik bb krem gibi ciltle bütünleşmesini sevdim, kokusu ise çay ağacı yağı kokusu sevdiğim için beni rahatsız etmedi, sivilcelerimi kapatmada başarılıydı, sivilcelerin tekrar oluşumunu engellemede çay ağacı yağı sos seruma destekleyici bir etkisi olduğunu da düşünüyorum. 



Kapatıcılıklarını ve ciltle bütünleşmelerini yan yana görün istedim.
Klasik Farmasi bb krem kadar olmasa da çay ağaçlı bb kremi de çok sevdim. Bittikçe yeniden alırım. Kapatıcılık, yapı ve ciltle bütünleşmesi her ikisinde de aynı ama mavi ambalajlı bb kremin kokusuna ba-yı-lı-yo-rum. Gönlümün efendisi belli diyelim.

Kim sever? Akneye meyilli ciltliler, yağlı ve karma cilde sahip olanlar, hem kapatıcı hem günlük bir ürün arayanlar, çay ağacı kokusunu beğenenler sevebilir. 


*Farmasi Çay Ağacı Yağı Sabunu: 

İçerisinde minik çay ağacı parçaları olan, miss gibi çay ağacı kokan bir sabun. Sivilceleri ekstra kurutucu bir etkisi oldu. Cildimdeki fazla sebumu giderek mat bir cilt bıraktı bana. Yağlıya dönük karma cildimde severek kullandım. 

Kim sever? Cilt temizliğinde klasik sabun metodundan yana olanlar, yağlı ve akneye meyilli ciltliler içerisindeki doğal çay ağacı parçacıklarıyla bu sabunu sevebilir.

Unutmayın ki sivilcelerimizin birçok nedeni olabilir; dışarıdan kullanılan ürünler ancak basit düzeyde dış etkenlere bağlı sivilcelere etki edebilir.
 Hiç geçmeyen ve artarak devam eden sivilcelenme sorununuz içsel bir nedene bağlı olabilir, mutlaka bir hekimden yardım almalısınız.
30 yaşındayım, basit dönemsel sivilceler dışından herhangi bir ciddi sivilce sorunumun olmadığını da tekrar belirtmeliyim.


*Farmasi Velvet Matte Likit Ruj 104: 

Köpük yapıda yumuşacık bir ruj, kokusu çok güzel, rengi canlı bir ateş kırmızısı. Sabitlenmiyor, onun yerine mat bir köpük gibi dudakta konforlu bir his bırakıyor.Yapısını Maybelline vivid matte ve Note likit mat rujlara benzettim. Görünüm yarı-mat, dudaktaki hissiyatı konforlu.

Kim sever? Likit mat rujların görünümünü sevip, dudaklarını kurutmasından hoşlanmayanlar bu seriyi sevebilir.
💗
Deneyimlediğim bu ürünlerden en çok beğendiklerim Farmasi çay ağacı yağlı BB krem ve çay ağacı SOS serum oldu. Sizler de Farmasi ürünleri ile tanışmak isterseniz @farmasikatalogu Songül Hanımla güvenle iletişime geçebilirsiniz, çok ilgili biri. İletişim bilgilerini aşağıya ekliyorum.

 Merak ettiğiniz ya da deneyip çok sevdiğiniz Farmasi ürünlerini benimle paylaşırsanız çok sevinirim. İsterseniz bu yazının altına yorum bırakabilir, modamlablog1@gmail.com'a mail atabilir veya insta: @modamla üzerinden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Damla❤







3 yorum:

  1. mat rujun duruşunu beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Yarı mat bir yapıda, tam matlaşmıyor💕

    YanıtlaSil
  3. Matte lipstick ve çay ağacı yağlı bb kremi çok sevdim ben. Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...