9 Ocak 2017 Pazartesi

Rival de Loop The Golden 20's Koleksiyonu

Merhabalar Herkese,

Rossmann mağazalarında bulabileceğiniz Rival de Loop markasının dönemsel limitli koleksiyonlarından biri olan The Golden 20's koleksiyonu standlarda yerini aldı. Ben de hem koleksiyonu incelemek, hem de koleksiyondan birkaç parça seçmek için mağazaya uğradım. Sizlere de bugün hem koleksiyonu tanıtacağım, hem de seçtiğim parçaları sizlerle paylaşacağım.

Fotoğraf alıntıdır.


Koleksiyon; 15'li bir far paleti, aydınlatıcı&allık, aydınlatıcı&bronzer, rujlar, dudak bazı, 2li ojelerden oluşuyor.

Fotoğraf alıntıdır.

*Far paleti 15 renkten oluşuyor, mat ve ışıltılı renkler var içerisinde. Koleksiyonun en çok beğenilen ve ilk tükenen parçası far paleti oldu sanırım, mağazada kalmamıştı:) Bu yüzden pigmentasyonu konusunda yorum yapamayacağım.


*Contouring Duo - Aydınlatıcı&Allık ve Aydınlatıcı&Bronzer 2lileri;
Toz yapıda yarısı allık ve aydınlatıcı ya da bronzlaştırıcı pudra ve aydınlatıcı olarak iki çeşidi vardı.



Allık ve pembe yansımalı aydınlatıcı içereni satın aldım. Diğeri ise koyu tonda bir bronzlaştırıcı pudra ve altın rengi bir aydınlatıcı içeriyordu. İkisi bir arada oldukça pratik, bol ışıltılı ürünler. Yoğun pigmentli ve yumuşak bir dokusu var.
Hem aydınlatıcı hem allık hem de karışım haliyle ışıltılı bir allık.


*2li minik ojeler ise; jel yapıda tek katta örtücü, parlak bitişli. Renkli oje ve simli ojeyi bir arada sunan 3ml'lik minik ikiz setler. Biri soft bir gül kurusu, diğeri ise tam bir kış rengi bordo. Yapılarını çok sevdim, 2li kombinasyonları da uyumlu, kolay sürülüyor, jel efekte sahip.


*Dudak ürünlerinde ise; bir renksiz dudak bazı ve ojelerin renklerine benzer gül kurusu ve bordo tonlarda iki ruj koleksiyonda yer alıyor. 



Dudak bazı bildiğiniz üzere dudağı nemlendiren, uygulayacağınız ruja hazırlayan, rujun kalıcılığını sağlayan renksiz bir ürün. Rdl'ın koleksiyonundaki bu siyah ambalajlı bazı nasıldır bilemedim, çünkü ihtiyacım olmadığı için bunu da satın almadım:)




Rujlardan ise açık tonu aldım 02 Vintage Pink. Öncelikle ambalajı çok şık, altın nude tonlu ince yapılı bir ambalaja sahip. Ruj ise tek katta örtücü ve yoğun kremsi dokulu, satin bitişli. Pembe kahve karışımı bu renk ise günlük hayatta en çok tercih ettiğim renklerden.


Genel olarak koleksiyonu başarılı buldum. Koleksiyondan 4 parçayla eve döndüm. Rossmann'larda bulabileceğiniz Rival de Loop standında ürünleri yakından incelemenizi öneririm. 


Sevgiler,
Damla❤

*Tüm sorularınız için modamlablog1@gmail.com 'dan bana ulaşabilirsiniz.
*İnstagram: @modamla
*Snapchat: modamla.blog



2 yorum:

  1. ben de bu allık aydınlatıcıyı 2 ojeyi ve bazı aldım.. baz fena değilmiş hafif ışıltılı yapıyor sanki rujları ve baya nem veriyor ama kalıcılık 0 :-(( o far paletini ise asla bulamadım çok yazık rossmann çalışanları almış zaten direk hepsini duyduğum kadarıyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok aydınlatıcı ve ojeleri sevdim bende, evet far paletinin "p" sini göremedim bende🙈💕

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...