11 Ocak 2017 Çarşamba

Favori Mac Rujlarım ~ Mac Mehr ~ Mac Kinda Sexy ~ Mac Twig

Merhabalar,

Yeni yılla birlikte fiyatı daha da artan Mac rujlardan favorilerimi bugün sizlerle paylaşacağım. Her zaman kullanabileceğim, her makyaja yakışabilecek joker renkler seçtim. Haydi başlayalım.


İlk olarak gönlümün efendisi, Mac'in en bilinen rujlarından biri Matte serisinden


Mac Kinda Sexy;

Sıcak mercan, kahve, şeftali arası çok güzel bir nude ruj. Her makyaja, her ten rengine yakışacak bir ruj olduğunu düşünüyorum. Dumanlı göz makyajına en çok yakıştırdığım rujlardan. Kokusu diğer tüm Mac rujlar gibi harika. Mat olmasına rağmen kolay sürülüyor, kremsi ve dudakları kurutmuyor. Mac'in Retro Matte serisi kadar kurutmuyor en azından:)


İkinci olarak favorim yine Mac'in matte serisinden Mac Mehr;

Bu aralar çokça tercih ettiğim pembelik içeren kahvelerden, güzel bir gül kurusu. "Mauve" "dusty rose" tarzı bu renkleri hem ojelerimde hem rujlarımda çok severek kullanıyorum. Her mevsime her makyaja yakışan bir renk, kahvelerin içindeki bu pembe, mor, gri yansımalar beni benden alıyor. İlk göz ağrım Kinda Sexy olsa da; Mehr yeni favorim diyebilirim. 


Son olarak yine her gün kullansam sıkılmam diyebileceğim, her makyaja yakışabilecek joker bir renk Mac'in satin serisinden Mac Twig;

Diğerlerinden farklı olarak satin bitişli Mac Twig, daha kremsi. Dudakta duruşu mat serideki diğer iki renge göre daha parlak. Renk olarak ise Mac Mehr'e yakın sıcak gül kurusu, en sevdiğim tonlarda. Ancak Mac Mehr'e göre  kahvelik yönü daha baskın bir renk.


Genel olarak Mac rujların miss kokusunu, dudaktaki konforlu hissiyatını ve kalıcılığını seviyorum. Fiyatına değer mi konusu ise tartışılır:)



Sevgiler;
Damla❤

*Tüm sorularınız için modamlablog1@gmail.com 'dan bana ulaşabilirsiniz.
*İnstagram: @modamla
*Snapchat: modamla.blog




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...