22 Ekim 2016 Cumartesi

Mutlubicom 'un pembe sürprizi

Merhabalar herkese,

Geçenlerde @mutlubicom 'dan güzel bir paket aldım. Kişiye özel çiçekler tasarlayan mutlubicom ekibi, hikayenize göre bir ürün ortaya çıkarıyor. 




Sonuçta hem sevdiğinize özel, hem de onu yansıtan bir hediye olmuş oluyor. Çiçek göndermenin şık hali diyelim:)


Sevgili Mutlubicom ekibi; benim için ise bu güzel pembe orkideyi, yine pembe uğur böcekleri, kelebek ve en tatlı hayallerimden biri pembe vespa ile süslemişler. Pembeye olan tutkum ayrı benim için, beni çok mutlu eden bir renk. Çok özenli ve hikayesi beni yansıtan, özel tasarım bir çiçek olmuş çok teşekkür ederim Mutlubicom ekibine. Gerçekten evimin havası değişti.


Tabi, pembe orkidem olunca hemen orkide bakımıyla ilgili hem takipçilerimden yardım istedim, hem de biraz araştırma yaptım. Sizlerle de minik püf noktalarını paylaşayım bu narin çiçeklerle ilgili:


*Doğrudan ışık almayan; fakat aydınlık ve bol ışıklı mekanları sever orkideler. En çok perde arkasından süzülen, tepeden gelen ışığı severler. 

*Okidenizin yaprakları, ışık alımının yeterli olup olmadığını en iyi gösteren göstergelerdir. Eğer bitkinizin yaprakları koyu yeşilse ve yapraklar yumuşaksa, bu durum bitkinin az ışık aldığını; sarımtırak yeşil ve hatta kızarmaya dönük yapraklar ışığın fazla olduğunu belirtir. Eğer orkidenizin yaprakları canlı ve açık tonlarda bir yeşilse; bu durum bitkinizin doğru ve yeterli ışık aldığını gösterir.


*Sulama yaparken çiçekleri ıslatmamalıyız. Yaprakları nemlendirmek daha doğru. Saksı altlığında su birikmesine izin vermemeliyiz ve sabah saatlerinde sulamalıyız.

Siz orkideseverlerin başka önerileri varsa yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum:)


Siz de sevdiklerinize böyle hikayesi olan, özgün, tasarım çiçekler göndermek isterseniz İstanbul içi gönderim sağlayan "Mutlubicom" ekibiyle iletişime geçebilirsiniz. Tıklanabilir linkleri ;
 * Mutlubi.com
 * İnstagram :@mutlubicom

Sevgiler,
Damla

Snapchat: modamla.blog
modamlablog1@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...