15 Temmuz 2016 Cuma

Loreal Elseve Mucizevi Yağ ve Saç Güzelleştirici Krem

Merhabalar, 

Bugün uzun zamandır kullandığım favori iki saç bakım ürünümü sizlerle paylaşmak istedim. Bildiğiniz üzere ilk olarak, Loreal Mucizevi yağ, piyasaya sürülmüş ve çok sevilmişti; ki ben de bu çok sevenler grubundayım.
Loreal elseve mucizevi yağın, içeriğindeki çiçek yağları hem mis gibi kokmasına hem de saçlara bakım yapmasına olanak sağlıyor. 100ml pompalı cam şişede oldukça uygun fiyata bulabileceğiniz bir ürün. Gelelim kullanım şekillerine;



*Şampuanlama öncesinde bakım yapmak için kullanılabilir. 1-2 damla kadar avucumuza aldığımız yağı, hasar gören saç uçlarına ve gövdesine uygulayıp, bekletip şampuanlamaya geçebiliriz.

*Kolay tarama için kullanılabilir. Kuru saçı taramak saç uçlarımızın kırılmasına sebep olur, Loreal  mucizevi yağı yine 1-2 damla kadar saçlarımıza uygulayıp taramayı kolaylaştırabilir ve kuruluğa bağlı saç kırılmalarını önleyebiliriz. Saç yoğunluğuna ve uzunluğuna bağlı olarak kullanım miktarını arttırabiliriz.

*Yine saçımızı şekillendirdikten sonra, bu fön olur maşa olur, son rötuş olarak 1-2 damla parlaklık vermesi için kullanabiliriz. Ağırlık yapmayan bir ürün olduğu söylense de saç diplerine uygulamak ve fazla ürün uygulamak yağ bazlı bir ürün olmasından dolayı doğal olarak bir ağırlık yapıyor. Doğru uygulama önemli:)

Bu yöntemler ürünün arkasında da belirtilen standart kullanım şekilleri, bunların yanı sıra benim deneyerek bulduğum ve etkisini de gördüğüm bir kullanım şekli daha var. Klasik zeytinyağı bakımı gibi aslında, bu kez çiçek özleri içeren mucizevi yağı kullanıyorum yerine sadece.

Saçlarımı ertesi gün yıkayacaksam, bu mucizevi yağı hem saç uçlarıma, hem gövdesine, hem de bu kez diplerine de 4-5 damla uyguluyorum. Saçımı boneleyerek ya da toplayarak mucizevi yağı saçımda bir gece bekletiyorum. Sabah şampuanlayarak duruladığımda daha parlak, bakımlı saçlarım oluyor. Bunu haftada 1 kez uyguluyorum, saçımın ihtiyacı olduğunu hissettiğimde yineliyorum. 


Loreal elseve mucizevi yağ 6 çiçek özü içeriğinden oluşuyor, yine içindekiler bölümüne baktığımda çiçek özlerinin ve çiçek yağlarının yanı sıra saç bakımında ayrıca da kullandığım, hindistan cevizi yağı da dikkatimi çekiyor. Parfüm de içeren ürün çok güzel kokuyor, pompalı şişesi kolay kullanım sağlıyor. Oldukça uygun fiyatlı, hatta indirimlerde tadından yenmez bir hal alıyor. 2 çeşidi var, kuru ve cansız saçlar için olanı bendeki, bunun yanı sıra boyalı saçlar için olan kırmızı kapaklısı da var. Çok bereketli bir ürün öyle kolay kolay da bitmiyor.

Bu mucizevi yağ furyası tutunca marka çeşit çeşit ürünlerle seriyi genişletti. Şampuanlar, saç kremleri, yüz yağları, yüz kremleri derken ürün çeşitliliği arttı.


 Yine seriden sevdiğim bir diğer ürün, Mucizevi yağ saç güzelleştirici krem, bu ürün durulanmayan bir bakım kremi. İçeriği mucizevi yağ ile benzer, sadece kullanım kolaylığı açısından krem formda. Kokusu yine müthiş. Etkisi de benzer, bir farklılık gözlemleyemedim.

Sonuç olarak, her ikisini de severek kullanıyorum, bittikçe alacağım uygun fiyatlı ve yüksek performanslı iki ürün.

Sevgiler 
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...