26 Haziran 2015 Cuma

Favori Rujlarım ❤ Top 5

Merhabalar,
Tam bir ruj canavarı olarak elimdeki onlarca ruju bölüm bölüm yorumlamak istedim. Sanırım asla yeteri kadar rujum olmayacak. İhtiyacım olsun olmasın, her alışverişte mutlaka birkaç tane ruj ile eve dönerim, aynı renk ve tonlarda bir sürü rujum vardır. Ruj hastalığı bambaşka bir şey:) Selam olsun benim gibilere de... :)
Genelde pembe veya pembe alt tonlu rujları tercih ediyorum.

Kırmızı fazla iddialı, nude (ten rengi) ise hafif makyaja sönük kalıyor;peki ya pembe öyle mi? (aşk, aşk, aşk)
100'e yakın ruj deneyimim olduğunu düşünürsek; favorilerim diye seçtiklerimin diğerleri arasında fazlasıyla artı yönleri olduğunu düşünebiliriz bence, ya sizce?

Top 5 geliyoooooorrrr hanımmmm:)




1-Pastel Star Lips 509 Lily: 

Pastel'in star lips koleksiyonunu genel olarak çok beğeniyorum. Parlak bitişli doğal renkler sunuyor. Güzel kokulu, ince yapılı, nemlendirici özelliği olan rujlar. İçeriklerinde B5 vitamini bulunuyor. B5 vitamininin hücre yenileme özelliği var, dudaklara bakım da yapmış oluyor. Serideki renklerin Doris, Mimoza, Eva, Mira, Lily gibi ilginç isimleri var ki ben kozmetik ürünlerine numaranın yanı sıra bu tarz isimler verilmesini çok seviyorum. 

509 Lily rengine bakacak olursak, doğal bir dudak pembesi olarak tanımlayabilirim.Seriden kendi beğeninize uygun bir renk almanızı mutlaka öneririm.Seriyi o kadar beğendim ki, beğendiğim tüm renkleri kaptım:) Siz de indirimde yakalarsanız  tadından yenmez uygunlukta ve kalitede mis kokulu bir ruj edinmiş olursunuz.
Gratis, Watsons mağazalarında ve Pastel'in sitesinde bulabilirsiniz. 

2-Gosh Velvet Touch Lipstick 155 İnnocent: 

Gosh kozmetiğin Gratis mağazalarına gelmesi ile ilk olarak rujlarını denemek istedim.Velvet touch serisi adı gibi kadifemsi dokulu rujlara sahip. Kremsi yapısı, parlak bitişi, dudak nemlendiricisini aratmıyor. Renklendirmenin yanı sıra bakım da yapmış oluyoruz. Çok yumuşak yapıları, sürerken çok baskı uygulamamak gerek. Benden beklendiği üzere serideki tüm pembeleri aldım:) :) 

Ama en sevdiğim ton adı kadar masum bir görüntü yaratan 155 İnnocent oldu. Rengi, pembe alt tonlu bir nude olarak tanımlayabilirim. İndirimde yakalarsanız hemen kapın bir şans verin derim, benden fiyat performans açısından da geçer not aldı. 
Gratis'te bulabilirsiniz.



3-Note Mattemoist Lipgloss 403 Sugar Kiss:

Her yeni markayla tanışma yolum dudak renklendiricileriyle başlıyor. Note kozmetik ile de öyle oldu. Rujlarını beğendiğim markanın allık ve pudralarına yöneldim. Note kozmetik hemen her ürününde Macadamia yağı bulunduruyor, besleyici özelliği olan yağın faydaları saymakla bitmez, buna özel bir yazı yazmak gerek:) Yine bakım ve renklendirme birlikte yani. Likit ruj sevmememe rağmen, likit rujun dudakta matlaşan yapısı ilgimi çekti. 

Yıllardır Lime Crime'ın matlaşan likit rujlarına bakıp bakıp, yurtdışı kozmetik yasağını hatırlayıp, iç geçiren biri olarak denemezsem olmazdı. İyi ki almışım, en sevdiklerimden oldu. Likit ruj tabumu kırdı bu seri diyebilirim. Öncelikle köpük köpük, kremsi kıvamı çok hoşuma gitti, mis kokulu. Dudağa uygularken yağ gibi kayan yapısı çok güzel, dudakta matlaşması, kalıcılığı ve pigmentasyonu çok başarılı. Seriden nude tonlar aldım. 

403 Sugar Kiss de pembelik barındıran güzel bir nude; kiremit rengi, kızıllık barındırıyor diye tanımlayabilirim. Bu da ruju nude kadar soluk değil, pembe kadar makyajda patlayan bir renk değil; nude kadar naif, pembe kadar canlı kılıyor. Sugar Kiss eyeliner birlikteliğini çok yakıştırıyorum. Tek eleştirim renk skalasına, ne yazık ki geniş değil. Özellikle pembe konusunda bir çeşitlilik göremedim, tek ton fuşya var. Açık pembeler, şeker pembeler, barbie pembeler eklenmeli; hazır yaz gelmişken açık tonlu bir yaz serisi olmalı bence, bu kadar başarılı yapıdaki rujların renk skalası genişletilmeli.(Not:Pembe sever bir dost:))
Boyner, Ykm ve Rossman'larda bulabilirsiniz. 

4-Wet'n Wild, Megaslicks Balm Stain Mousturizing Lip Colour E128:

Ennnnnn sevdiklerimden, ilanı aşk etsem azdır. Kalem ruj olmasının verdiği kolay sürüşten mi başlasam, adında da vurgulanan nemlendirici yapısından mı, yoksa tatlı pembe tonunun içindeki minik altın ışıltılardan mı? Her makyaja yakışan nadir tonlardan E128'in, en çok The balm hot mama allık ile birlikteliğine bayılıyorum. Mentollü, dudağa uyguladıktan sonra ferahlık hissi veriyor. Mentol varsa dolgunluk da vardır diyebiliriz, beklenti çıtasını çok yükseltmeyerek tabi:) 

Nemlendirmesi yerinde, baz istemiyor, parlak bitişli on numara 5 yıldız diyorum. Seriden aldığım fuşya pembe ise aynı etkiyi yaratmadı, seriden birkaç ton daha deneyeceğim. Tüm methiyelerim E128'e dir a dostlar:)


5-Golden Rose Velvet Matte 02:

Çok övüldüğü için denemeye karar verdiğim Golden Rose'un Velvet matte serisi övüldüğü kadar varmış. İçeriğinde E vitamini var. Adından da anlaşıldığı üzere mat bitişli, kadife dokulu bir ruj. En sevdiğim 02 ise güzel bir nude tonu. Seriden kırmızı ve pembe tonlar da aldım. Kalıcılıkları çok iyi, pigmentasyonu yüksek.

 Sadece rujdan önce dudak nemlendiricisi uyguladığımda daha memnun kaldım. 27 numarası ise Mac Kinda Sexy 'e dupe gösterildiğinden beri karaborsa, bulunmuyor. Bulursanız bana da haber verin:) Fiyat performans açısından güzel rujlar. Mat ruj arayışındaysanız sevdiğiniz bir kaç tonu kapmanızı öneririm. Gratis ve Watsons mağazalarının yanı sıra Golden Rose 'un internet sitesinde bulabilirsiniz.

Sizin bu ruj canavarına önerileriniz neler, favorileriniz neler, yorumları sabırsızlıkla bekliyorum :) 

Bol renkli, bol rujlu günler dilerim.

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...