12 Mart 2021 Cuma

#Bitenler 5

Herkese Merhaba,

Bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım. Yine birçok ürün denedim ve bitirdim. Hepsi çöpe gitmeden önce, sizler için kısa kısa yorumlamak istedim.


Biota Termal Micel Makyaj Temizleme Suyu; yüz, göz ve dudak makyajını hassas bir şekilde temizlemeyi vaat ediyor. Diğer micel sulardan farklı olarak mineral açıdan zengin termal su içeriyor. Pompalı ambalajı çok pratik, ikili set olarak uygun fiyata almıştım. Makyajı güzel çıkarıyor, cildi kurutmuyor, ciltte yağlı his bırakmıyor; çok sevdim. En sevdiğim makyaj temizleme sularından biri, bittikçe alırım.

Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu, marka ülkemize gelir gelmez aldığım ilk ürünü bu oldu. Sevdim, performansını Garnier micel sularla benzer buldum. Tekrar alabilirim.

Procsin Hindistan Cevizi Sütlü Micellar Makyaj Temizleme Suyu, gözlerimi çok yaktı bu nedenle sadece cilt makyajımı temizlerken kullanıp bitirdim. Kalanıyla da makyaj fırçalarımı temizledim. Procsin' e de bu göz yakma problemi çok iletilmiş olcak ki, sonrasında formüllerini yenilediler ve ambalaja "göz yakmaz" etiketi eklediler. Ancak bu yeni formülasyonu denemedim.


Splat ve Rocs ağız bakım ürünlerini bol bol görürsünüz blogumda, daha önce de dediğim gibi severek kullandığım iki marka.

Splat Black Lotus Diş Macunu, naneli diş macunu kullanamayanlara tavsiye edebileceğim bir ürün. Siyah renkteki diş macunu, lotus çiçeği, bambu kömürü ve gül suyu içeriyor. İlk izlenim olarak mis gibi çiçek koktuğunu söyleyebilirim; tadı çok hafif bitkisel, çiçek tadında. Özellikle sabahları ağız yakan naneli diş macunu kullanmak istemiyorum, mis gibi çiçek kokulu bu diş macununu tercih ediyorum. İçeriğindeki lotus çiçeğinin antibakteriyel özelliğinin yanı sıra bambu kömürüyle de dişleri beyazlatıyor. Splat black lotus için favori siyah diş macunum diyebilirim. Splat markasının en sevdiğim ürünü, bittikçe alıyorum.

Rocs Gum Balm Diş Eti İçin Bitkisel Balsam; yine bitkisel içerikli bir ürün. Kavak ağacı ve huş ağacı özleri içeriyor. Bu macunu daha çok eşim kullandı, diş eti kanamalarını azalttı. Tadı çok keskin değil, verdiği ferahlığı sevdim.


Timeless Truth Apple Maske; klasik kağıt maskelerdendi. Anlık nem ve soğukluk verdi, koku ve hissiyat olarak büyük bir etki yaratmadı. Bir kez denedim, belki birkaç kez daha denemem gerekir, bilemedim.

Neutrogena Hydro Boost Yoğun Nemlendirici Hidrojel Maske; Migros indiriminden satın almıştım. Öncelikle kağıt değil, jel yapıda bir maske olduğu için yüzüme uyguladığımda aşağı kaymıyor. Maske yüzümdeyken istediğimi yapabiliyorum bunu sevdim. Etkisi de güzeldi, hyalüronik asit içeriyor cildimi iyi nemlendirdi. Hyalüronik asit kendi ağırlığının bin katı kadar su tutabilen bir içerik, The Ordinary markasından serum formunu da kullanıyorum bu içeriğin. Maskeyi çok beğenince diğer çeşitlerini de satın aldım. Hepsini deneyip en favorimi seçmeyi planlıyorum. İndirimde denk geldikçe alırım, hatta stoklarım:)


Procsin X Nihat Odabaşı Siyah Sarımsak ve Aktif Karbonlu Şampuan; indirimde satın almıştım, iki adet bitirdim. Verdiği temizlik hissini sevdim, saçlarımı sertleştirmedi. Şampuanın rengi siyah olmasına rağmen beyaz köpürüyor. Limitli koleksiyon ürünüydü sanırım artık üretilmiyor.

Loreal Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Bakım Şampuanı; yağlı saçlarıma çok iyi geldi, saç kremi ve maskesi ile birlikte kullandım. Elseve benim en sevdiğim saç bakım markalarından biri, saçlarım ürünleriyle iyi anlaşıyor. Yeni çıkan ürünlerini de bu nedenle hep deniyorum. Bittikçe alırım, blogumda da bol bol görürsünüz.

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Onarıcı Şampuan; ilk olarak marka gönderisi olarak tanıştım bu ürünle. Sonrasında bittikçe almaya devam ettim. Saç dökülmemi tamamen geçirdi diyemem ama azalttı. Verdiği temizlik hissini sevdim ve krem kullanmadan saçlarımı yumuşatmasını da öyle. Farklı çeşitlerini de denemeyi planlıyorum.


Zara Powdery Magnolia parfüm; ikili set olarak indirimde satın almıştım. Parfümün notaları; şakayık, gül ve sedir olarak belirtilmiş; şık ve feminen bir koku olarak tanımlanmış Zara'nın sitesinde. Güzel bir çiçek kokusu. Ancak pek kalıcı değildi, bu fiyata normal sanırım. Çanta parfümüm olarak 1-2 saatte bir tazeleyerek kullandım ve bitirdim. Pek kalıcı değildi, sanırım tekrar almam. 

Privacy Gold Sensation Deodorant; parfümü ile set olarak satın almıştım. İnanılmaz güzel pudralı bir çiçek kokusu. Parfümü ile birlikte kullandığımda 4-5 saat kalıcılığını hissediyorum, ancak ertesi gün kazağım hala kokuyor. Fiyatına göre kalıcılığı fena değil yani. Denemediyseniz mutlaka bir testerina bakın derim. Koku anlatmakta çok başarılı değilim ama koku notaları şöyle ki;

Üst notaları : çiçek, ylang ylang ve mandalina
Orta notaları: gül, yasemin, mimoza ve meyve kokuları
Alt notaları: Sandal Ağacı, Iris, Musk ve Amber

Parfümlerde en sevdiğim notalar bunlar; gül, yasemin ve amber eşittir çokca ben demek:)


Procsin Aktif Karbonlu Yüz Temizleme Jeli; özellikle makyajımı tek başına çıkarmasını sevdim. Siyah renkte bir ürün ama beyaz köpürüyor. Makyajımın üstüne direkt uyguladım, maskaramı ve tüm makyajımı temizledi. Cildi güzel temizliyor, sonrasında nemlendirici krem uyguluyorum. Karma ve yağlı ciltler bu ürünü sevebilir. Tek adımda hem cildimi hem makyajımı temizlemek istersem tekrar alabilirim. Ürünü blogumda daha önce detaylı incelemiştim, okumak için tıklayabilirsiniz.

Rimmel Sun Shimmer  Instant Tan Otobronz Jel; ürün jel yapıda bir güneşsiz bronzlaştırıcı. Bendeki light rengi. Uzun zamandır güneşte bronzlaşmıyorum, ama bacaklarımda bronz görünümü seviyorum. Bu güneşsiz bronzlaştırıcı jel de, uygulandıktan sonra renk almanızı sağlıyor. Ancak jel yapıdaki ürünü eşit dağıtamadığımda bacaklarımda dalgalı görünüme yol açtı, elbiseme bulaşma yaptı. Kullanımı biraz zor ve verdiği bronzluk turuncuya yakın, hiç sevmedim. Tekrar almam.

Flormar Perfect Legs Fondöten 02 Medium; metal sprey kutudaki bacak fondötenini, iyice çalkalayıp bacaklarınıza sıkıyorsunuz ve hemen kurumadan bir fırça ya da eliniz yardımıyla dağıtıyorsunuz. Kalıcılığı diğer kullandığım güneşsiz bronzlaştırıcılara göre daha iyiydi. Sprey ambalajı pratik. Ancak spreyi bacaklarınıza uyguladığınızda etrafa da sıkmış oluyorsunuz, banyoda uygulamanızı öneririm. Ürün kalıcı ama ellerinizle yaymaya çalışırsanız ellerinizden de çıkmıyor. Avantajları kadar dezavantajları da var yani. Bu zahmete değmez, tekrar almam.

Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. O kadar uzun zamandır yazmamışım ki bitirdiğim birçok ürün ambalajı, foto ve notlarım birikmiş. Tesadüfen bu seferki yazımda sevmediğim ürünler fazla yer aldı. Umarım sizler için de faydalı olmuştur.

Sevgiler,
Damla❤



Yeni yazılarımdan ilk siz haberdar olmak isterseniz, blogumu takip etmeyi unutmayın, tık tık...

İnstagram: @modamla
Mail: modamlablog1@gmail.com



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...