26 Mayıs 2020 Salı

Bim Aktüel Ürünleri 5 Mayıs 2020

Herkese Merhaba,

Bim mağazalarına zaman zaman güzel ürünler geliyor, piyasa fiyatlarına göre de fiyatlar oldukça uygun oluyor. Daha önce bir bim aktüel ürün yazısı daha yazmıştım, tık tık...


5 Mayıs'taki aktüel ürünlerden; bir önceki yazımda olduğu gibi yine Pomellos kolonya aldım, bu kez denemediğim bir çeşidini seçtim. Greyfurt ve Sicilya Portakallı Pomellos kolonyanın ferah bir kokusu var, çok sevdim. Cam şişede ve şişe tasarımı da çok şık.


Bir de Golden Rose'un mini şişelerde "sweet color" rengarenk ojeleri gelmişti.
Bana yaz mevsimini hatırlatan bu ojelerin renkleri ve numaraları soldan sağa;

*Golden Rose Sweet Color 85 (sarı)
*Golden Rose Sweet Color 94 (yeşil)
*Golden Rose Sweet Color 152 (koyu mavi)
*Golden Rose Sweet Color 87 (turuncu)
*Golden Rose Sweet Color 149 (açık mavi)
*Golden Rose Sweet Color 117 (pembe)



Dayanamadım hepsini aldım. Renkler canlı, ancak opak bir görünüm için 2-3 kat uygulamak gerekiyor. Bu da kurumasını zorlaştırıyor, oje kurutucu kullanmanızı öneririm. Sonrasında parlaklıklarını arttırmak için üst kat cila (topcoat) da uygulayarak renkli ve daha parlak görünüm elde ettim.



Fiyatlarla ilgili Bim aktüel broşürünü de paylaşıyorum. 
Ürünler tekrar tekrar geliyor, belki bir sonraki gelişinde size de fikir olur bu yazım.


Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...