19 Haziran 2018 Salı

Loreal Volumissime X5 Carbon Black Maskara ve Loreal Infaillible Gel Crayon 24H Göz Kalemi

Herkese Merhaba,

Günün iki konuğu en sevdiklerimden♡ Loreal Volumissime X5 ekstra siyah renkli maskara ve Loreal Infaillible jel göz kalemi. Özel fiyatı ile 29.90 'lık bu ikili geçtiğimiz günlerde elime ulaştı. Zaten severek kullandığım, bittikçe satın aldığım bu ikiliyi, avantajlı fiyatı devam ederken sizler için yorumlamak istedim.


Loreal Volumissime X5 Carbon Black Maskara:

 Kıl yapıda fırçası ile yoğun hacim vaat eden bu maskaradan daha önce birkaç adet bitirdim. Taa ki daha yoğun hacim veren Loreal Mega Volume serisi ile tanışana kadar. Orta kalınlıktaki kıl fırça, kirpikleri güzel tarayıp dolgunluk veriyor, karbon siyah rengi ise kirpiklere ekstra siyahlık veriyor. 


Peki kim sever? Fırçasının tombik olması sebebiyle uzun, düz kirpiklere sahip olanlar bu maskarayı sevecektir. Kısa kirpiklere sahip olanlar ise maskaranın fırçasının orta tombiklikte olması nedeniyle kirpiklerini tam kavramadığından hoşlanmayabilirler diye düşünüyorum.


Hacim efektini yakalamak için maskara ile kirpiklerimi zigzag hareketlerle aşağıdan yukarıya doğru tarıyorum. Ardından iç kirpiklerime de içten dışa doğru tek kat maskarayı uyguluyorum. Maskara kat kat uygulamaya müsait topaklanma yapmıyor. Yoğun görünüm istediğimde, her katta kurumasını bekleyerek Volumissime maskarayı 2-3 kat uyguluyorum. Severek kullandığım, bittikçe alacağım maskaralardan biri benim için. Zaten Loreal maskaralar kalp ben.


Loreal Infaillible Gel Crayon 24h Göz Kalemi:

Simsiyah rengi, jel yapıda yumuşak dokusu ile severek kullandığım bir göz kalemi Loreal infaillible. 


Hem göz içimde simsiyah tek hamlede sonuç alıyorum, hem de göz kapağıma uygulayıp far gibi fırça ile dağıtmayı seviyorum. Jel göz kalemi hem yoğun renk verip, hem kolay uygulanıyor; kısa süre sonra sabitlenip kalıcı oluyor. 


Jel kalem tabir-i caizse yağ gibi kayıyor. Koyu renkli göz farı uygulamanızdan önce de göz kapağınızda güzel bir baz oluyor. Önce Loreal infaillible jel siyah kalemi göz kapağıma kirpik diplerine yakın bir şekilde, gelişigüzel uygulayıp fırça ile dağıtıyorum, ardından koyu kahve bir far uyguluyorum üstüne. Pratik kahve smokey göz makyajımız hazır. Denemelisiniz.

Sevgiler, 
Damla❤

1 yorum:

  1. kirpik yapım itibariyle bana olmayacak bir maskara zaten loreal maskaralarla da çok anlaşamıyoruz :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...