6 Aralık 2016 Salı

Cala Makyaj Temizleme Mendili Kolajenli ve Güllü

Herkese merhabalar, 

Bugünün konuğu Cala makyaj temizleme mendilleri, makyaj yapmayı seven; ancak temizlemeye üşenenler için:)

Cala makyaj temizleme mendilleri suya dayanıklı göz makyajı da dahil olmak üzere tüm makyajı cildi tahriş etmeden çıkarmayı vaat ediyor. Cildi derinlemesine temizlediğini, yumuşak, pürüzsüz ve nemli bir his vaat ediyor.

Gelelim vaatlerinin ne kadarını gerçekleştirdiğine...




Öncelikle Gratis'lerde satılan bu Cala makyaj temizleme mendilleri çok uygun fiyatlı, indirimde 3.5 lira gibi bir fiyata satın aldım. Gördüğüm kadarıyla 4 çeşidi vardı; salatalık özlü, kolajenli, aloe veralı ve güllü olmak üzere. 
Ben ise ilk olarak kolajenli ve güllü olanı denemek istedim.

30 adet makyaj temizleme mendili içeren metalik görünümlü paketlerin üretim yeri Güney Kore, Cala ise bir Amerikan markası.

 İçeriğinde ise ilk dikkatimi çeken paraben bulundurması oldu. İçeriğe dikkat eden kozmetikseverler için kötü bir haber bu:( 


Kolajenli olan daha naif bir kokuya sahipken, güllü makyaj temizleme mendilleri baskın bir gül kokusuna sahip. Vitamin E içeren mendiller, ten makyajı için başarılıyken göz makyajını çok da kolay çıkarmıyor. Suya dayanıklı olmayan, günlük maskaramı bile çıkarırken zorlandım. 

Gül kokusunu sevmeme rağmen gül kokulu olan biraz ağır geldi, sanırım diğer çeşitlerini almaya devam edeceğim.


Bu makyaj temizleme mendilleri, seyahatlerde oldukça kullanışlı olacaktır. Mendil formda olması valize & çantaya makyaj temizleme suları gibi akma, bulaşma yapmayacaktır. 

Ben ise seyahatlerimin yanı sıra, makyajımın kabasını almak için kullanıyorum. Önce makyajımı bu mendillerle silip, daha sonra micellar su ve pamuk ile siliyorum, sonrasında yüz yıkama jelim ile yıkayıp nemlendirerek cilt temizliğimi sonlandırıyorum.


Bazen de yorgun olursunuz ya da aciliyetiniz olur, makyajınızı temizlemeye üşenirsiniz ya hıh işte öyle zamanlarda da kurtarıcı oluyor bu mendiller.

Sıradan bir makyaj temizleme mendili performansına sahip olmak ile birlikte, indirimde denk geldikçe alacağım uygun fiyatlı kurtarıcı ürünler olduğunu düşünüyorum.

Beğendiğim yönleri;
*Temizlik hissi ve kokusu
*Uygun fiyatı
*Pratik oluşu

Beğenmediğim yönleri;
*Yoğun gül kokusu
*Paraben içermesi
*Maskara konusunda çok başarısız

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...