30 Kasım 2015 Pazartesi

Nike Air Max 90 Kadın Şehir Koleksiyonu

Herkese Merhabalar,

Uzun zamandır pembe Nike Air Max almayı istiyor; ama tam olarak istediğim tonda pembeyi bulamıyordum. Bu süreçte Nike'in yeni koleksiyonu ile tanıştım. 6 farklı şehir ve bu şehirlere özgü tatlardan esinlenerek hazırlanmış bir koleksiyon. Tatlı mı tatlı:)

Tasarımlarla esin kaynaklarını karşılaştırdığımda ise daha çok beğendim. Bakalım sizlerde de aynı etkiyi yaratacak mı?


~290 sqm~


1-Nike Air Max 90 Milan "Aperitivo"

Aperatif tatlar tüketmeyi seven İtalya'dan Milano şehrini temsil için renk geçişli güzel bir model olmuş. Enerjik turuncu ve kırmızı ombre geçişleri ise çok sevdim. Galatasaraylı olsam kaçırmazdım:)


2-Nike Air Max 90 New York "Cheesecake"

Cheesecake severlere Nike'tan New York'la özdeşleşen bir tat. Cheesecake'in her katmanını ayakkabı da vurgulamak da ayrı bir şıklık.


3-Nike Air Max 90 London "Eton Mess"

Mmmm başka leziz bir tatlı daha. İngiltere'den Londra'yı temsil eden bu güzellik ise çok bilindik bir tat aslında. İnternette birçok Türkçe tarife rastlayabilirsiniz. Kısaca bahsetmek gerekirse; Krema, süzme yoğurt, çilek ve mereng(beze) ana malzemeleri.Özellikle tabanındaki karışık renk vurgusu ilham kaynağındaki karışık dokuya hoş bir gönderme olmuş diye düşünüyorum. 


4-Nike Air Max 90 Shanghai "Must Win Cake" 

Tatlı mı tatlı pembiş bir kek formundan ilham alınan, Çin'den Shanghai şehrini simgeleyen model pembe olması sebebiyle tabi ki favorim. 

Merakıma yenilerek yaptığım küçük araştırmaya göre, "Zafer keki" anlamına gelen bir terimleri var.Yapımında pirinç unu, kırmızı maya tozu, şeker ve birçok farklı tarifle karşılaştığım geleneksel,aperatif tüketilen bir hamur işi. Şekil olarak ayakkabının üzerindeki tırtıklı yüzeye bire bir benziyor. Araştırmacı gazeteci yönüme izninizle bir son verip, daha fazla bilgi ve tarifi için sizi şu siteye yönlendirebilirim, çan çin çon (tıklayınız) Türkçe'ye çevirerek daha fazlasına ulaşabilirsiniz.


5-Nike Air Max 90 Paris "Macaroon"

Koleksiyondaki pembe olmasaydı kesinlikle şansımı Fransa'dan Paris için kullanırdım. Malum pembeden sonraki favori rengim mor. Üstelik lila tonlu hoş bir leylak rengi ise kalp kalp kalp... Bu güzelliğin ilham kaynağı makaron ise ülkemizde de son dönemlerde hemen her yerde bulabileceğimiz gevrek bir tat. Rengarenk minik ve tatlı bu bezeleri olağan tadında yemek için Fransa'ya gitmeye de gerek yok. Fransa bize gelsin diyenlerin, makaron diyince akla gelen ilk ismin yani "Ladurée" nin İstanbul şubelerine uğramalarını önerebilirim.


6-Nike Air Max 90 Tokyo "Harajuku Crepe"

Bir diğer model ise Japonya'dan Tokyo. Fon müziği olarak Fast and Furious sondtrack'ını alayım lütfen:) Serinin ağırlıklı rengi, beyazlardan bir diğeri. Bildiğimiz krep üzerine krema, meyveler ve şekerlemelerle süslenen waffle benzeri bir tat. Sokaklarda otomatik içecek makinelerine benzer makinelerde bile satılıyor. Ayakkabının taban bölümündeki bu kıvrımlarda kremaya ithafen hoş bir gönderme olmuş. İnce detaylara yapılan vurguları seviyorum:)



Koleksiyonun tamamı 6 şehir ve 6 tatdan oluşuyor. Özgün ve farklı olmak isteyenler Nike air max'in bu kapsül koleksiyonuna göz atabilir. Dünya'da sadece 11 seçkin lokasyonda satışa sunulan bu tatlı seriyi İstanbul' da Serdar-ı Ekrem caddesindeki 290 sqm 'de bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Damla❤







4 yorum:

  1. Merhaba, hayırlı olsun blogunuz :) ve Eton Mess tam benlikmiş, bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:) ben de koleksiyonu çok beğendim, ama shangai oldu seçimim:D

      Sil
  2. merhaba, bu ayakkabıları hiçbir sitede bulamıyorum acaba nereden alabiliriz ? 42.5 numarası bulunur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Galatada 290 Sqm mağazasından aldım ben, geçen gittiğimde mağaza kapalıydı. Ülkemize gelmeyen bir seri, 290sqm gibi yurtdışından ürün getiren mağazalarda ve yurtdışında bulabileceğinizi düşünüyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...