17 Eylül 2015 Perşembe

Loreal Mega Volume Collagen 24h Maskara


Merhabalar,

Bugünün konuğu çoooooook sevdiğim, ennnnnnn sevdiğim maskaralarımdan biri olan Loreal Mega Volume Collagen 24h.


Her indirimde mutlaka yenilerim, yedeklerim. Genel manada Loreal'in hemen hemen bütün maskaralarını başarılı buluyorum. Mega Volume Collagen'i keşfedene kadar uzunca bir süre Voluminious 5X kullandım. Elim hep hacim sağlayan "volume" serilerine gidiyor, evet:)


Loreal Mega Volume Collagen'in tombik kıl fırçası hacim sağlamak için biçilmiş kaftan. Extra black rengi ise favori tercihim. Uzun kirpiklerime zigzag hareketlerle kökten uca doğru 2 kat bazen 3 kat sürüyorum. Yoğun siyah rengi ve verdiği hacim ile takma kirpik etkisini yakalıyorum. 

Peşimden gelip ya da dayanamayıp "Kirpikleriniz takma mı?" diye soran çok oldu. Tabi ki bunda genetik torpilimin de etkisi yadsınamaz. Anneciğim sağ olsun:) 


Uzun siyah kirpiklere sahibim, isteğim yoğun siyahlık ve daha sık hacimli bir görünüm. Onu da bu maskara fazlasıyla sağlıyor. Benim gibi maskaradan beklentisi sadece hacim olanlara tombik kıl fırçalı bu bombidi bom maskarayı öneririm. 

Extra black renginin verdiği o kömür karası Türkan Şoray kirpikleri size de çok uzak değil.

Güncel fiyatı 40 lira civarında olup, indirimde 20 lira civarına inen ballı lokumlu bir hal alıyor bu performansa göre:) 


Arayı bu kadar uzatmamak dileği ile yeniden görüşmek üzere.

Sevgiler,
Damla❤











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...