2 Ağustos 2015 Pazar

Uygun fiyatlı saç bakım önerilerim

Merhabalar,

Düğün koşuşturmamın arasında zaman ayıramadığım bloguma, düğünden sonra tam gaz devam etmek dileğiyle başlayalım:)

Bugün blogumun konukları, yıllardır kullandığım ve fiyatı çok uygun iki saç bakım ürünü.
1-Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi:

5-6 yıldır -belki daha fazladır- kullandığım ve vazgeçilmezlerimden biri olan Gliss'in sıvı saç kremlerine bayılıyorum.  
Her rengini denedim; boyalı saçlar için olan kırmızısından tutun da parlaklık veren sedefli serisine kadar... En çok sarı olan Oil Nutritive' i ve turuncu olan Total Repair çeşitlerini beğendim. Çift fazlı bu mis kokulu ürünü çalkalayarak duştan sonra nemli saç uçlarıma 2-3 fıs sıkıp tarıyorum. Hem tarama kolaylığı sağlıyor, hem de kırık uçları onarıyor.


Saç kırılmasının asıl sebebi saçı kuru iken taramaktır. O yüzden sıvı saç kremim olmadan saçımı taramıyorum. Üstelik mis gibi kokuyor,sıvılaştırılmış keratin içeriyor ve fiyatı çok uygun. Tüm kozmetik marketler de hatta gıda alışverişi yaptığımız gross marketlerde bile rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün. Fiyatı 7 lira civarı.



2-Loreal Elseve Extraordinary Oil; 

Yani nam-ı değer "mucizevi yağ".Piyasaya çıktığı ilk günden beri kullandığım harika bir ürün. Fiyatı 9.90 civarı oluyor genelde, pompalı cam şişede satılıyor. Mucizevi yağ, çiçek özlerinden oluşan mis kokulu bir ürün; saça parlaklık vermeyi,onarmayı ve tarama kolaylığı sağlamayı vaat ediyor. Ben bunlara ek olarak bir kullanım şekli daha ekliyorum şöyle ki;

1-Duştan sonra ıslak saça 2 damla uygulayıp tarama kolaylığı sağlamasından yararlanıyorum. Saçlarımı kurutuyorum. Mis kokulu, yumuşacık saçlarım oluyor.

2-Fön çektikten ya da saçıma istediğim şekli verdikten sonra bir,iki damla uyguluyorum. Son rötuş oluyor, saçıma ekstra parlaklık veriyor.

3-Saçlarım çok kuruduğunda, elime aldığım sampuanıma bir damla ekleyip kullanıyorum ya da maske gibi 3 damla kadar tüm saça uygulayıp 5 dakika bekleyip duruluyorum. Saçlarımın kuruluğu azalıyor, bakım yapmış oluyorum.

4-Saçlarımı ertesi gün yıkayacaksam 4 damla kadar tüm saçıma, en çok da zarar gören uçlara uygulayıp; saçımı toplayarak 1 gece bekletiyorum.Tüm gece çiçek özlerine doyuyor saçım. Ertesi gün saçlarımı yıkıyorum. Söz dinlemeyen, kuruluktan elektriklenen saçlarım yumuşuyor,parlıyor. 

Benim gibi uzun saç sevenler bilir. Saç uzadıkça uygulanması gereken bakım artar. Denediğim birçok ürünün yanı sıra bu 2'li daimi favorim. Birçoğunuz zaten tanışmıştır bu ürünlerle, tanışmayanlara da benim tavsiyem olsun. Sevgiyle kalın.

Kırılan saçlarımız olsun canlar, kalplerimiz değil.
Damla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...