25 Aralık 2016 Pazar

Pelomin Bakım Touzla Spa Termal Yüz Toniği ve Cilt Maskesi

Merhabalar Herkese,

Geçenlerde güzel bir paket aldım @pelominbakim 'dan. Touzla Spa Termal yüz toniği ve zengin mineralli cilt maskesi güllerle süslü bir paketle bana ulaştı. Özenli paketiniz ve güzel notunuz için ayrıca teşekkür ederim @pelominbakim❤  
Pelomin, doğal cilt bakım ürünleri üreten yerli bir firma.



Ürünleri yaklaşık 3 haftadır deneyimledim. Ve artık deneyimlerimden bahsedebilirim.

Touzla Termal yüz Toniği:

 %100 doğal Tuzla İçmeleri'nin zengin mineralli termal suyunu içeren tonik; içerisinde magnezyum, kalsiyum, potasyum, sülfat, çinko gibi mineraller içeriyor. Bu zengin minerallerle, cildi temizlemeyi, besleyip nemlendirmeyi ve canlandırmayı vaat ediyor.


Kullanımı ise sprey formda olmasından dolayı çok pratik. Termal toniği yüz, vücut ve dekolte bölgesine sprey sıkarak ya da pamuğa uygulayıp cildi silerek uygulanabiliyor. Cilde uygulandıktan sonra durulamaya gerek yok; içerisindeki mineraller cildin zaten ihtiyacı olan ürünler.
Makyajınızı temizledikten sonra ya da arzu ettiğiniz zamanda ürünü uygulayabilirsiniz. Her cilt tipine uygun bir tonik, günde 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor. 

Gelelim benim deneyimlerime; 

Yüz ferahlatıcı, nemlendirici mistleri çok seviyorum, birçok markadan da ürün kullanıyorum bu amaçla. Touzla spa termal toniği çok sevdim. Öncelikle doğal ferah bir kokusu var. 


Peki ben nasıl kullandım?

*Makyajımı sildikten sonra gece bakımıma ekleyerek, yüzüme sıkarak ya da pamukla ürünü uyguladım.

*Sabah makyajdan önce cildimi makyaja hazırlaması için makyaj altında da kullandım. 

*Bazen de makyaj yaptıktan sonra cildimdeki pudralı görünümü alıp nem vermesi için yüzüme bir iki fıs sıktım.

Uyguladığım bu 3 biçimde de üründen çok memnun kaldım. Minerallerin cilde ne kadar faydalı olduğunu bildiğim için zaman zaman mineralli suları dondurup buz şeklinde cildime zaten uyguluyordum. 
Bu termal tonik ise bana cildimin ihtiyaç duyduğu mineralleri sağlamamda daha pratik geldi. 


Pelomin Zengin Mineralli Cilt Maskesi;

İçerisinde beyaz kil ve zengin mineralli su bulunduran bir maske. Cildinize uygulayıp kurumasını bekliyorsunuz ardından bol su ile yıkıyorsunuz. Haftada iki kez kullanımı öneriliyor.

Tavsiye edilen kullanım süreleri ise;
Yağlı ciltler için: 20-25 dakika
Normal ciltler için: 15-20 dakika
Kuru ciltliler için: 10-12 dakika
Vücut kullanıma da uygun bu maske 30-35 dakika uygulama süresi.

Cilt altı kan dolaşımını arttırdığını, cildi canlandırdığını, ciltteki lekelerin giderilmesini sağladığını, ciltte genç ve dinamik görünüm sağlamayı vaat ediyor. Vücut için ise kan dolaşımını arttırdığı için selülit oluşumunu engellemeyi vaat ediyor. 
İçindeki zengin mineraller sayesinde cilt altı kaslarını besleyerek, cilt yaşlanmasının gecikmesinde önemli rol oynamayı ve 5 haftalık bir kullanımla size tazelenmiş bir cilt hediye etmeyi vaat ediyor.



Gelelim benim deneyimlerime;

Maskeyi haftada 1 gün uyguladım. Neredeyse kokusuz bir maske. Kuruya dönük karma bir cildim var, yaklaşık 10 dakika beklettim yüzümde. Beyaz kilin cilde fayları ile zengin mineraller birleştirilip doğal bir maske oluşturulmuş. Cildime ince bir tabaka olarak sürdüm. Kurumasını beklerken gözeneklerimin nasıl belirginleştiğini fark ettim. Bu etkisini sizler için de fotoğrafladım. Maske tamamen kuruyunca ciltte gerginlik hissediyorsunuz, uygularken de ferahlık veriyor cilde. Tamamen kuruyunca bol su ile yıkadım. Cildimi pürüzsüzleştirdiğini ve gözeneklerimi temizlediğini fark ettim.


Sonrasında ise termal tonik ile destekleyip nemlendirici kremimi uyguladım. Kuru ciltliler daha az bekletebilir. Yağlı ve karma ciltlilerin ise yüzündeki sebum fazlasını temizleyeceği için çok seveceği bir maske olduğunu düşünüyorum.

Normalde farklı markalarda denediğim beyaz kil maskeleri uygulama sonrasında, zaten kuru olan burun kenarlarımı daha da kuruttuğu için kaşıntıya sebep olabiliyordu. Bu kil maskesinde ise böyle bir etki olmadı. Cildimde oluşturduğu pürüzsüzlüğü ve yumuşaklığı çok sevdim. Burun üstünde oluşan siyah noktaların pütürlü yüzeyini ve siyah görünümlerini giderdi.


Yaşlanma karşıtı, leke giderici etkisini ise henüz gözlemlemedim. Vücut için kullanmadığım için selülite etkisini de deneyimledim. 

Genel olarak, termal toniği de zengin mineralli kil maskesini de severek kullanmaya devam edeceğim iki ürün oldu benim için. 


Ürünlere ve detaylı bilgiye @pelominbakim hesabından ya da internet sitelerinden ulaşabilirsiniz, tık tık...

Not: Ürünler firma gönderisi olup, yorumlar deneyimlerime dayanarak tamamen tarafıma aittir. Kendim kullanmadığım ve kullanmayacağım hiçbir ürüne kişisel blogumda yer vermeyeceğimi beni takip edenler zaten bilir.


Sevgiler, 
Damla❤

Merak ettiğiniz her şey için intagram hesabımdan; @modamla
Mail yoluyla; "modamlablog1@gmail.com" adresinden bana ulaşabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...