19 Şubat 2020 Çarşamba

Huda Beauty Kırmızı Ruj Seti


Herkese Merhaba,

Günün konuğu, Huda Beauty Kontür ve Strobing dudak seti. Metal, kırmızı dudak şeklinde kutunun içinden kırmızı dudak kalemi, mini kırmızı likit mat ruj ve mini ışıltılı dudak parlatıcısı çıkıyor.  

Kırmızı likit mat ruj ve dudak kaleminin ismi “heartbreaker” ; gloss ise “shameless”. Rujlar mini boyda, dudak kalemi ise tam boy.



Kırmızı likit mat ruj Heartbreaker’ın kokusu çok güzel, vanilyalı gibi. Rujun ince bir yapısı var, tek katta rengi veriyor pigmentasyonu yüksek,  dudaktaki hissiyatı konforlu. Rengi soğuk alt tonlu kırmızı, bu yüzden dişleri oldukça beyaz gösteriyor. Rengi o kadar yoğun ki az miktarda ürün yetiyor, yapısı kremsi değil oldukça sıvı.

Dudakta kuruluk hissiyatı var, ama ince yapısı nedeniyle katman doku hissettirmiyor. Uygulama sonrası hemen kurumuyor, geç kuruması sayesinde diğer likit mat rujlara kıyasla daha az kurutuyor. Her likit mat ruj gibi yağlı bir şeyler yiyince dudak ortasından açılma yapıyor. İnce yapısı tekrar tekrar uygulamaya izin veriyor. 



Shameless dudak parlatıcısının içinde ise minik holografik simler var, ister tek başına isterseniz ruj üstünde metalik ve parlak görünüm veriyor. Yapış yapış değil, kokusu güzel ve çok parlak bitişli, sevdim.

Heartbreaker dudak kalemi ise kremsi yapıda yumuşacık, likit mat rujun altına uyguladığımda dudaklarımdaki kuruluk hissi daha azaldı. Pigmentasyonu yüksek, tek başına bile ruj gibi kullanılır. Kırmızı ruj için dudak çerçevelemek; net görünüm vermek açısından önemli, bu sette dudak kalemi iyi düşünülmüş.


Tek başına kırmızı ruj, tek başına gloss ve ruj artı gloss şeklinde kullanabilirsiniz seti.
Genel olarak; kırmızı rujun tonunu, az kurutan yapısını sevdim. Çok çok kalıcı değil, daha kalıcı performansta likit mat rujlar kullandım. 

 Dudak kalemini sevdim, yumuşak dokulu; diğer kırmızı rujlarımla birlikte de kullanıyorum. 

Dudak parlatıcısı ise sette en sevdiğim ürün oldu. Parlak ve holografik yansımaları tam benlik; Huda Beauty’den ikinci glossum bu:) 
Kırmızı dudak şeklinde metal kutuyu da çok amaçlı kullanmayı planlıyorum.


Bu seti Sephora indiriminden çok uyguna aldım. İndirimsiz bu kitler 245-285 lira civarında; indirimde 73 liraya aldım. Normalde tam boy Huda Beauty glossların indirimde 80 liraya indiğini düşünecek olursak, set çok uyguna geldi. Yurtdışında bile bu fiyata Huda ürününe denk gelemedim.


Sonuç olarak, indirimsiz fiyatına bence değmez. Bu fiyata dişleri beyaz gösterecek soğuk alt tonlu kırmızı likit mat ruj da, yumuşak dudak kalemi de, ışıltılı gloss da bulunur. Ama indirimde yakalarsanız kaçırmayın derim.


Sevgiler,
Damla❤️

2 yorum:

  1. gloss'a bayıldım ama Huda markası hiç ilgimi çekmediği için indirimde gördüğümde hiç bakmamıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de glosslarından bir renk daha var canım, çok parlaklar ama pahalılar🙈

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...