20 Nisan 2016 Çarşamba

Catrice İle Tanışalım

Merhabalar herkese,

Catrice standları Rossman'da yerini alır almaz, markayı oldukça merak ettiğim için bir ön izlenim yapmak istedim. Catrice standında 1-2 saat kalmış olabilirim, tüm ürünlerin bol bol testerı varken hepsi ile ayrı ayrı ilgilendim. Elimde kolumda deneyip, kokladım. Malum maskara, ruj kokuları benim için önemli.



 Tanıtım broşürünü de alıp inceledim veeee artık genel bir fikir sahibiyim.Tanışma fiyatlarına sahip birkaç ürününü de satın alıp deneyimledim. Artık yorumlayabilirim. Catrice uygun fiyatlı bir Alman kozmetik markası, genel anlamda ürün kalitesi ile fiyat politikasını eş değer buldum.
Denemek için aldığım birkaç ürünle başlayalım;

1- Catrice Absolute Eye colour - 350 Starlight Expresso tekli mat göz farı
Yumuşak dokulu, mat, tekli bu farı çok sevdim. İndirimde 5-6 lira gibi bir fiyata aldım.Kesinlikle değer, kadife dokulu yoğun pigmentli bir far. Genelde göz farı matlaştıkça pigmentasyonu azalır, Catrice' in bu tekli mat serisi gördüğünüz rengi yansıtan farlara sahip. Bu renge ise ayrıca bayıldım; normalde kahve tonlu göz farları sıcak alt tonlu olur ve kızıllık barındırır, Catrice 350 Starlight Expresso, ise nadir bulunacak bir ton "taupe" dediğimiz küllü kahve. Mutlaka bir bakın derim. Elimde çok fazla far paleti olduğu için ben bununla yetineceğim:) Ya da seriden bej tonlu bir baz far alabilirim. Bilemedim:)


2-Catrice Defining Blush- 080 Sunrose Avenue Allık
Yine yumuşak dokulu kendinden ışıltılı çok hoş renklere sahip bu tekli allıklar. Tatlı pembeler, şeftali tonları ve fuşya tonuna yakın pembelere sahip. Sunrose Avenue'nun ise güzel gül kurusu renginin yanı sıra yapısını da beğendim. Keşke birkaç rengini daha alsaymışım diyorum. Zira Catrice standlarında artık bulamıyorum. Yine indirimde 6-7 civarı bir fiyatı vardı diye anımsıyorum.


3-Catrice LashBoost Fiber Maskara
Daha önce birçok yabancı vlogger'da gördüğüm fiber kıllar ile kirpiklere takviye yapma işlemini yapabileceğim bir fiber maskaram var benim de. İçerisinde fiber kıllar olan bu maskara kirpiklere takma kirpik etkisi yaratmayı vaat ediyor, yani uzunluk ve dolgunluk. Önce bir kat normal maskaramızı sürüyoruz. Maskaramız kurumadan Catrice fiber maskarayı uyguluyoruz. Kirpiklerimize yapışan beyaz fiber kılların üzerinden bir kat daha normal maskaramızı uyguluyoruz ve ta daaa. 
Gerçekten bir gözüme uygulayıp diğerine uygulamadığımda arada belirgin fark oluyor.
Ancak beklentinizi benim kadar da yüksek tutmayınız, bir takma kirpik değil. Takma kirpik ile maskaralı kirpiğin tam ortasında, orta şeker bir etkisi var:) Kirpiklerinden memnun olmayanların, günlük kullanım için kirpik desteği almasını sağlayacak bir ürün olabilir, özel günler için bence yeterli değil.


Sevgili Hudabeauty'i takip edenlerin de bileceği üzere daha önce pamuk ile bu fiber kıl takviyesine muadil bir uygulama denemişti Huda Kattan. Hıh işte bu fiber kıllar, pamuk kırpığından daha ince ve Huda'nın denediği kadar da yapay değil; daha doğal bir uzunluk sağlıyor. Malum onun fiber kıllar yerine pamuk uygulaması, takipçileri tarafından kirpiklerde böcek bacağı etkisi olarak tanımlanmıştı:)


Yine de cesaretini ve yaratıcı fikrini beğendiğim bir paylaşım oldu. Fiber kıl bulamayanlara da bir alternatif:) Dubaili güzel Huda'nın fiber kirpiklere rakip "pamuk kirpiklerini" izlemek isteyenler için, videosunu da şuraya ekliyorum. Tık tık...


Son olarak, Catrice'e dönecek olursak, aldığım ürünlerden fiyat performans açısından memnun kaldım. Catrice'in yenilikçi ürünleri var. Standa sürekli yeni ürünler ekleniyor ve fiyat olarak da uygun. Rossman'larda bulabileceğiniz Catrice ürünleri bence denemeye değer...

Sevgiler
Damla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...